يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 15719
با پایان رقابت در 4 رده سنی صورت گرفت

معرفی برترین‌های مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: افراد و تیم‌های برتر مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور با پایان رقابت مدعیان در شهر مقدس قم معرفی شدند.
معرفی برترین‌های مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور در قم
به گزارش قم نیوز، میزبانی دومین دوره پیکارهای آمادگی جسمانی قهرمانی شهرداری کلانشهرهای کشور را شهرداری کلانشهر قم بر عهده داشت و به مدت یک روز این مسابقات در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
 
ورزشکارانی از شهرداری کلانشهرهای مشهد مقدس، کرج، قم، رشت، تبریز، همدان، شیراز، اصفهان و ارومیه در این دوره از پیکارها با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام برترین‌‌ها در رده‌های سنی مختلف در حضور مسئولان شهرداری کلانشهر قم و شورای اسلامی شهر مقدس قم تجلیل شدند.
 
این رقابت‌ها در چهار رده سنی زیر 30 سال، 30 تا 35 سال، 35 تا 40 سال و بالای 40 سال به انجام رسید و شرکت کنندگان در آن، مسابقات خود را در رشته‌های بارفیکس، درازنشست، پرش جفت و دو 4 در 9 متر برای کسب عناوین اول تا سوم برگزار کردند.
 
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر 30 سال رحیم محمدپور از شهرداری کلانشهر قم با بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را کسب کرد در حالی که عنوان دوم این رده سنی را جواد مرعشی از شهرداری کلانشهر مشهد مقدس به دست آورد و حسن شعبانی از شهرداری کلانشهر همدان رتبه سوم این رده سنی را به خود اختصاص داد.
 
در خاتمه مسابقات رده سنی 30 تا 35 سال عنوان نخست و مقام قهرمانی به روح‌الله محمدی از شهرداری کلانشهر کرج رسید در حالی که محمد اسلامی از شهرداری کلانشهر مشهد مقدس رتبه دوم را کسب کرد و مسعود فرصتی‌فر از شهرداری کلانشهر رشت به مقام سوم بسنده کرد.
 
در پایان مسابقات رده سنی 35 تا 40 سال دومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور در قم، احمد صفائیان از شهرداری کلانشهر مشهد مقدس رتبه نخست را کسب کرد و محسن بژدول از شهرداری کلانشهر رشت نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به رضا نوروزیان از قم رسید.
 
در رده سنی بالای 40 سال و در پایان رقابت‌های در مواد مختلف مجید اردبیلی از شهرداری مشهد مقدس قهرمان شد، حمیدرضا پورحسینی از شهرداری کلانشهر رشت در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم را نیز بابک وسیله‌بر از شهرداری کلانشهر کرج به دست آورد.
 
در رده بندی تیمی دومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری کلانشهر قم، تیم‌های مشهد، کرج و قم به ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستادند، ضمن اینکه تیم شهرداری کلانشهر رشت جام اخلاق را به خود اختصاص داد.


 انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccomqs.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما