شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 15771
فرمانده سپاه قم:

مقاومت، پیروز نبرد خاورمیانه است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: به طور قطع در صورت وقوع جنگ در منطقه خاورمیانه، جبهه مقاومت پیروز این نبرد خواهد بود.
مقاومت، پیروز نبرد خاورمیانه است
به گزارش قم‌نیوز، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی نژاد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره کارگاه تداوم آموزش سرگروه های شجره طیبه صالحین بسیجیان استان قم که در سالن اجتماعات اردوگاه میرزا کوچک خان جنگلی در شهرستان رامسر برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل از سال 1390 تا کنون به دنبال از بین بردن حکومت سوریه به دلیل پشتیبانی هایی که این کشور از جبهه مقاومت داشته، بودند که با همه حمایت های مادی و معنوی از گروه های مخالف حکومت، نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
 
وی افزود: به همین جهت نیز به دنبال آن هستند که جنگ نیابتی را به جنگ مستقیم تبدیل کنند و اینکه امروز بحث کشتار مردم سوریه با سلاح شیمیایی را مطرح می کنند، به همین دلیل است.
 
مهدوی نژاد گفت: کسانی که امروز شیپور جنگ می نوازند و بر طبل جنگ می کوبند بدانند که اگر آتش به انبار باروت برسد موج انفجار آن به‌طور قطع به کشورشان نیز می رسد و آنان مصون از موج ویرانگر نخواهند بود.
 
وی با بیان اینکه تحلیل گران غربی فکر می کنند که شرایط سوریه همانند شرایط عراق در زمان جنگ آمریکا علیه صدام است، تصریح کرد: صدام در جنگ با آمریکا به دلیل نداشتن پشتوانه مردمی، سر فرودآورد و علی رغم داشتن ارتشی منسجم، در برابر ارباب خود مقاومت نکرد اما حکومت سوریه و شخص بشار اسد با داشتن حمایت ها و پشتوانه مردمی و داشتن هزاران نیروی مردمی مبارز می تواند هیمنه استکبار را در هم بشکند و آمریکا را در جهان خوار و ذلیل کند.
 
سردار مهدوی نژاد با بیان اینکه اگر مشیت الهی این باشد که در این منطقه اتفاقی بیافتد به‌طور قطع نتیجه ای که به دست می آید آن چیزی نخواهد بود که امروز استکبار تصور می کند، ادامه داد: مطمئنا در پس این حادثه، فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «آمریکا طبل تو خالیست» نمایان می شود.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdca60n6.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما