يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 15791
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

دانشجویان دانشگاه ویژه فرهنگیان از بدو ورود استخدام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: از تاسیس دانشگاه ویژه فرهنگیان ۲ سال می‌گذارد و پذیرش معلمان تنها از این دانشگاه است.
دانشجویان دانشگاه ویژه فرهنگیان از بدو ورود استخدام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمد حسین امین جعفری اظهار کرد: معلمان استخدام شده در استان قم به تعداد کافی هستند و نیازی به پذیرش نیروی جدید نداریم.
 
امین جعفری تصریح کرد: پذیرش معلمان جدید از طریق آزمون  است و از سال 88 به بعد برای این منظور آزمونی برگزار نشده است یعنی حدود 4 سال است که پذیرش معلم نداشته ایم.
 
وی افزود: برای استخدام و پذیرش تمامی کادر مدرسه حتی خدمتگزاران که کار خدماتی مدرسه را انجام می‌دهند نیز آزمون برگزار می‌شود و رتبه‌های برتر انتخاب و در آموزش و پرورش پذیرش می‌شوند.
 
امین جعفری خاطر نشان کرد: دانشگاه ویژه فرهنگیان برای تربیت معلمان ویژه هر درس به طور اختصاصی تاسیس شده است و دانشجویان هر رشته، به طور اختصاصی در همان رشته تدریس می‌کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: مراکز تربیت معلم و دانشگاه ویژه فرهنگیان در اختیار آموزش پرورش بوده و روسای آن بر اساس انتخاب وزیر آموزش و پرورش و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می‌شوند.
 
وی افزود: بر این اساس دانشجویان پذیرش شده در این دانشگاه‌ها که پردیس نام دارند می‌توانند در بدو ورود در تربیت معلم  به‌طور رسمی استخدام شوند و بدون آزمون تدریس را آغاز کنند.
 
امین جعفری گفت: داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان  باید در دفترچه کنکور قسمت مربوط به پردیس‌های وزارت آموزش و پرورش را تیک زده و انتخاب کنند و پس از مصاحبه با آن‌ها و بررسی صلاحیت در صورت تائید شرایط داوطلب، برای تحصیل به پردیس‌ها بیایند.
 
وی  افزود: با توجه به آغاز فعالیت دولت جدید باید منتظر شویم تا وزیر آموزش و پرورش منصوب شود و دستور برای برگزاری آزمون پذیرش معلم را صادر کند که به احتمال زیاد این آزمون در سال 93 صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdccsmqs.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما