يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 15797
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از قم کلید می‌خورد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آغاز جشن های بین‌المللی دهه کرامت و برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در قم خبر داد.
جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از قم کلید می‌خورد
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا اظهار داشت: هر ساله همزمان با دهه کرمت جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود که این جشنواره امسال نیز برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: مراسم افتتاحیه این جشنواره 16 شهریورماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: نمایشگاه دهه کرامت هم با همکاری آستانه مقدسه در صحن جوادالائمه(ع) برپا می‌شود.
 
اسماعیلی‌طبا تاکید کرد: مدیریت برگزاری این نمایشگاه با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد بود که موضوعاتی شامل زندگینامه حضرت فاطمه معصومه(س)، روش برخورد ایشان، حجاب و عفاف و ... به نمایش در خواهد آمد.
 
وی به جشنواره حدیث رضوی اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه کرامت اختتامیه این جشنواره هم در روز پنجشنبه 21 شهریورماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: این جشنواره با مشارکت موسسه دارالحدیث قم برگزار می‌شود که البته مراکز مختلف حدیثی با این موسسه در برگزاری همایش حدیث رضوی همکاری داشتند.
 
وی به برگزاری هفته رضوی اشاره کرد و گفت: برگزاری این هفته یکی دیگر از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است که در دهه کرامت برگزار می‌شود و با توجه به حضور چشمگیر زائران در ایام دهه کرامت در قم، ضرورت ارائه خدمات فرهنگی از مسائل مهم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciyyaz.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما