سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 15822
پنجه باشی خبر داد:

راهیابی پنج بدمینتون باز قمی به مرحله دوم مسابقات رنکینگ کشور

قم نيوز : قم نیوز:رئیس هیئت بدمینتون استان قم از راهیابی پنج نماینده قم به مرحله دوم رقابت های رنکینگ بدمینتون قهرمانی کشور خبر داد.
راهیابی پنج بدمینتون باز قمی به مرحله دوم مسابقات رنکینگ کشور
 به گزارش قم‌نیوز، علی پنجه باشی گفت: پیشرفت بدمینتون قم حاصل سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است و با توجه به این اتفاق مهم در سال های اخیر با وجود کم برخوردار بودن از بودجه و اعتبارات مالی شاهد رشد و پیشرفت بدمینتون قم بوده ایم.
 
وی ادامه داد: استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه که در واقع مهم‌ترین قدم در راه سازندگی آینده بدمینتون به شمار می‌رود، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت برای توسعه بیش از پیش رشته بدمینتون در قم بوده و نتیجه آن را با عملکرد خوب بدمینتون بازان قمی در مسابقات مختلف کشوری شاهد هستیم.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت: در سال‌های اخیر تمام اعزام‌هایی که به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور داشته‌ایم، با پشتوانه نیروهای بومی فعال در این رشته ورزشی بوده است که عناوین بسیار خوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف برای بدمینتون و ورزش قم کسب کرده‌اند.
 
وی تاکید کرد: قم یکی از استان‌های دارای نماینده بدمینتون در مسابقات لیگ و قهرمانی بدمینتون کشور نیز به شمار می‌رود که انشاالله بازی‌های ما در چارچوب لیگ کشور در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و با نفرات شاخص بومی برای کسب جواز صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می‌کنیم.
 
پنجه باشی در ادامه با اشاره به حضور پنج بدمینتون باز قمی در مرحله دوم رقابت های رنکینگ کشور ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان رقابت های بدمینتون رنکینگ آقایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز به میزبانی استان تهران برگزار می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بدمینتون بازان قمی در قسمت یک نفره آقایان نفراتی هستند که در سال های نه چندان دور از آنها در سطح اول بدمینتون کشور حرف های زیادی خواهیم شنید و این نفرات خواهند توانست افتخارات و عناوین ارزشمندی را برای بدمینتون قم به ارمغان بیاورند.
 
رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: نفراتی همچون محسن صادقیان، علی دولتخواه و علیرضا یزدانی در بخش انفرادی و همچنین مهدی پنجه باشی و امیر دانشور در قسمت دو نفره نمایندگان بدمینتون قم در این رقابت ها به شمار می روند.
 
وی در پایان با اشاره به نحوه برگزاری رقابت های مرحله اول رنکینگ آقایان کشور، اظهار داشت: این رقابت ها در تیر ماه سال جاری در استان زنجان برگزار شد و بدمینتون بازان خوب و با انگیزه استان قم در مجموع عملکرد خوبی در این پیکارها داشتند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchi6nz.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما