پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 15841
در هفته هشتم لیگ بر‌تر فوتبال؛

ترکی داور بازی صبا و تراکتورسازی شد

قم نيوز : قم نیوز: محسن ترکی قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در بازی هفته هشتم از دور رفت لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.
ترکی داور بازی صبا و تراکتورسازی شد
در حالی که دیدارهای هفته هشتم از دور رفت لیگ بر‌تر فوتبال از امروز پنجشنبه چهاردهم شهریورماه آغاز می‌شود، در یکی از بازی‌های مهم این هفته محسن ترکی در راس تیم داوری دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز این دیدار را در قم قضاوت خواهد کرد.
 
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم تیم هفتم و تراکتورسازی تبریز تیم پنجم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال کشور که قرار است عصر امروز در چارچوب هفته هشتم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم برگزار شود را محسن ترکی قضاوت می‌کند.
 
ترکی، داور باتجربه و بین‌المللی فوتبال ایران را در این دیدار حساس سجاد طوری به عنوان کمک داور اول و علی‌اکبر عظیم‌پور به عنوان داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه جمشید محمدی به عنوان داور چهارم و زاهد بحرینی به عنوان ناظر مسابقه، تیم داوری این مسابقه مهم را یاری خواهند کرد.
 
صبای قم و تراکتورسازی تبریز در حالی از ساعت 18 و 45 دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند که در حال حاضر صبای قم با کسب 10 امتیاز در مکان هفتم جدول و در نزدیکی تیم‌های بالای جدول قرار گرفته است و تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با کسب 12 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ بر‌تر فوتبال جای دارد.
 
سه پیروزی، یک تساوی و سه باخت صبا در هفته‌های سپری شده لیگ
 
صبای قم در هفته‌های گذشته مسابقات این فصل لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه توانسته است دو پیروزی برابر ملوان بندرانزلی و فجر شهید سپاسی شیراز و یک تساوی برابر تیم گسترش فولاد تبریز به دست بیاورد و یک شکست را نیز برابر تیم فولاد خوزستان پذیرفته است و در مجموع از 12 امتیاز، هفت امتیاز را در بازی‌های خانگی به دست آورده است.
 
این تیم در خارج از خانه نیز عملکرد مشابهی دارد و از سه بازی بیرون از خانه موفق به کسب یک پیروزی برابر نفت تهران شده و دو شکست را در دیدار با تیم‌های بالانشین استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان متحمل شده و از 9 امتیاز بازی‌های خارج از خانه تنها سه امتیاز کسب کرده است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcizvaz.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما