دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 15863
سرپرست دانشگاه قم تاکید کرد:

تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست دانشگاه قم در پیامی به مناسبت سال تحصیلی جدید بر تلاش بی‌وقفه مسئولین دانشگاه در راستای حل مشکلات و ایجاد فضای بهتر برای رفاه حال دانشجویان تأکید کرد.
تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه قم
به گزارش قم نیوز، در پیام حجت‌الاسلام عسکر دیرباز آمده است: آغاز سال تحصیلی استمرار تلاش خالصانه و خستگی ناپذیر دانشجویان، کارمندان، اساتید و همکارانی است که برای ارتقای سطح دانش و معرفت و گسترش مرزهای آن و تعمیق مبانی و پایه‌هایش مجاهدانه فداکاری می‌کنند.
 
در ادامه این پیام آمده است: این مجاهده به فضل الهی و عنایات حضرت حجت ارواحنا فداه موجب خواهد شد کشوری که نام و آوازه و آموزه‌های اهل بیت‌ گرامی پیامبر(ص) را مقتدای خود قرار داده، بتواند در میان امت اسلامی شاخص و سربلند مانده و بسان مشعل فروزانی فرا روی امت اسلامی بلکه بشریت پرتو افکنی کند.
 
در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: گرچه برخی از دانشگاه‌های ایران اسلامی از جمله دانشگاه جامع استان قم به لحاظ وضعیت مالی و بودجه‌ای و بعضی جهات دیگر حال و روز مقبولی نداشته و اساتید بزرگوار و کارمندان صبور و دانشجویان با متانت آن با شکیبایی و درایت و مساعدت همه جانبه کوشش می‌کنند بهبود وضعیتی حاصل شود و در عین حال وظیفه مسئولین است که سر از پا نشناخته و از هیچ تلاشی دریغ نکرده تا با عنایت الهی و دعای همکاران شرمندگی بیش از پیش تداوم نیابد.
 
در پایان این پیام آمده است: ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها به همه دانشجویان ارجمند به ویژه دانشجویان خواهر و برادر جدیدالورود و اساتید معزز و مکرم و کارمندان گرامی صبور و خدوم و مهربان از تمام همکاران استدعا دارم با سنگ صبور شدن، ملاطفت، دلجویی و مساعدت دانشجویان را فرزندان، خواهران و برادران خود دانسته، مقدمات تعالی معرفتی، ایمانی و اخلاقی و علمی آنان را فراهم کرده تا گام‌های پیشرفت علمی و معنوی پرشتاب‌تر برداشته شود. از خدای متعال می‌خواهم با عنایات حضرت حجت و با احترام به خون شهیدان و روح مطهر امام شهیدان(ره) همه ما را از خادمان اسلام و کشور اسلامی قرار داده و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق بدارد.
 
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcc14qs.2bqpe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما