چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 15887
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:

محکومیت میلیاردی برای فروشنده گوشی‌های قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات از محکومیت یک میلیارد و 340 میلیون ریالی برای عرضه‌کننده تلفن همراه قاچاق در قم خبر داد.
محکومیت میلیاردی برای فروشنده گوشی‌های قاچاق در قم
 به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی با اشاره به ضرورت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اظهار کرد: در همین راستا و طی گشت مشترک بازرسان ادارات کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم حدود 1800 گوشی همراه قاچاق از یک واحد عرضه و فروش تلفن همراه کشف شد.
 
وی افزود: به همین دلیل پرونده‌ای تشکیل و به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شد؛ پس از صدور رأی در شعبه بدوی و تایید در شعبه تجدیدنظر، متهم این پرونده به پرداخت یک میلیارد و 340 میلیون و 130 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
جزای نقدی میلیونی برای مکانیک متقلب
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه شکایت یکی از شهروندان قمی مبنی بر تقلب در ارائه خدمات از سوی یک تعمیرگاه امداد خودرو عنوان داشت: این واحد با وجود اینکه هزینه قطعات نو را دریافت کرده بود، اما از قطعات مستهلک در تعمیر خودروها استفاده می‌کرد.
 
وی ادامه داد: شاکی این پرونده ادعا کرده بود که خودرو تعمیر شده پس از طی مسافتی کوتاه مجدداً از کار افتاده و پس از بررسی متوجه تقلب مکانیک مربوطه شده است.
 
ریاضی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده در این زمینه، رئیس شعبه مربوطه با توجه به مفاد گزارش بازرسان و اظهارات شاکی، دفاعیات متهم و نظر کارشناسان، متصدی تعمیرگاه را به مبلغ 43 میلیون و 800 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و 10 میلیون و 950 هزار ریال به عنوان حق شاکی محکوم کرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciyvaz.t1awv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما