چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 15888
حجت الاسلام رکن الدینی خبر داد:

فراخوان ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی از اعلام فراخوان ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی خبر داد.
فراخوان ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد
به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام سید حسین رکن الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشگاه معارف اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد از میان دارندگان مدرک سطح 2 حوزه های علمیه، استعدادهای درخشان و اعضای هیئت علمی در 2 رشته "مدرسی معارف اسلامی" و "توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی" دانشجو پذیرش می کند.
 
وی بیان داشت: رشته مدرسی معارف اسلامی در پنج گرایش مبانی نظریه اسلام، اخلاق اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی و آشنایی با منابع اسلامی ویژه خواهران و برادران بوده و هر گرایش آن 15 نفر ظرفیت پذیرش دارد.
 
پذیرش 120 دانشجو
 
معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی عنوان کرد: همچنین رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی در سه گرایش مدیریت فرهنگی، تبلیغ دین و مشاوره ارائه می شود و در هر گرایش 15 نفر از میان برادران، دانشجو پذیرش می کند.
 
وی بات اشاره به پذیرش 120 دانشجو در 2 رشته عنوان شده ابراز کرد: فراخوان ثبت نام در رشته های مذکور از 10 شهریور ماه آغاز شده و تا 15 مهر متقاضیان فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه معارف اسلامی با تکمیل فرم قرار داده شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
 
معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی با بیان این که کلاس های این دوره از نیمه دوم سال تحصیلی آغاز می شود؛ یادآور شد: کارت آزمون در تاریخ 29 آبان ماه توزیع و آزمون نیز یکم آذرماه جاری برگزار می شود.
 
حجت الاسلام رکن الدینی تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته رشته مدرسی معارف اسلامی در پنج گرایش ذکر شده در این دانشگاه ارائه شد و رشته توسعه و تبلیغ فرهنگ دینی امسال برای اولین بار ارائه خواهد شد.
 
معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به دوره دکتری این دانشگاه افزود: مهرماه جاری 45 نفر از خواهران و برادران برگزیده در آزمون دوره دکتری در رشته مدرسی معارف اسلامی تحصیل خود را آغاز می کنند.
 
وی در پایان افزود: ساعت 11 تا 13 چهارشنبه، 20 شهریورماه افتتاح دوره اول سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه معارف اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/123
 
https://qomnews.ir/vdcjooev.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما