پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : 15913

پیشکسوتان ورزش قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش قم در تالار وتوس قم برگزار شد و طی آن از پیشکسوتان رشته‌های ورزشی مختلف تجلیل به عمل آمد.
پیشکسوتان ورزش قم تجلیل شدند
به گزارش قم‌نیوز، رئیس هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم چهارشنبه شب در این همایش که در تالار وتوس قم برگزار شد در گفت وگو با خبرنگاران از تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم از سال 87 خبر داد و اظهار کرد: این انجمن در طول دوران فعالیت خود سعی کرده است که خدمات قابل توجهی به پیشکسوتان ارائه دهد.
 
وی از تشکیل مجمع عمومی این انجمن خبر داد و بیان کرد: از جمله برنامه هایی که از سوی این انجمن دنبال می شود برگزاری همایش سالانه تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم است.
 
محمد حسین جمال خاطرنشان کرد: در قالب برگزاری این همایش ضمن اینکه پیشکسوتان عرصه ورزش در فضایی صمیمی با یکدیگر دیدار می کنند از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی تجلیل به عمل می آید.
 
وی ارائه تسهیلات رفاهی به پیشکسوتان، عیادت از پیشکسوتان و برگزاری نشست های صمیمی دوره ای را از دیگر برنامه هایی دانست که از سوی انجمن پیشکسوتان ورزش قم دنبال می شود.
 
رئیس هیئت مدیره انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم گفت: طی مراسم امشب با وجود محدودیت های مالی نسبت به تجلیل از 300 نفر از پیشکسوتان ورزش استان قم اقدام کردیم و در برنامه های آتی نسبت به تجلیل از دیگر پیشکسوتان اقدام خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به عضویت 48 نفر از پیشکسوتان ورزش استان قم در این گفت: انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم آماده است نسبت به ثبت نام و پذیرش دیگر پیشکسوتان عرصه ورزش قم اهتمام داشته باشد.
 
در این مراسم که در فضای صمیمی برگزار شد تعدادی از پیشکسوتان ورزش استان قم با اهدا لوح تقدیر تجلیل شدند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcip3az.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما