پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 15914
مدیرکل ورزش و جوانان قم مطرح کرد:

ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان با گسترش ورزش

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ورزش را بهترین راه مقابله با آسیب ها و مشکلات اجتماعی دانست و افزود: با تکیه بر ورزش می توان در عرصه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان به خوبی ایستادگی کرد.
ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان با گسترش ورزش
به گزارش قم نیوز، عباس جهان بینی چهارشنبه شب در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم در تالار وتوس قم برگزار شد اظهار کرد: استان قم در عرصه ورزش طی سال‌های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است.
 
وی بیان کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت استان قم در عرصه ورزش هستیم ثمره تلاش‌هایی است که پیشکسوتان ورزش قم در گذشته متحمل شده اند و ما امروز ثمره این تلاش‌ها را مشاهده می‌کنیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ضرورت تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مربیان همانند معلمان نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند و باید نسبت به تکریم شخصیت و جایگاه ایشان اهتمام لازم را داشته باشیم.
 
وی ورزش را بهترین راه مقابله با آسیب ها و مشکلات اجتماعی دانست و افزود: با تکیه بر ورزش می توان در عرصه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان به خوبی ایستادگی کرد و در این خصوص پیشکسوتان نقش بسیار مهمی بر دوش دارند.
 
جهان بینی سوق دادن نسل جوان به سمت ورزش را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: حضور هرچه بیشتر نسل جوان علاوه بر اینکه موجب پیشرفت آنها می شود در عرصه ارتقا سلامت اجتماعی جامعه نقش مهمی ایفا می کند.
 
دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم با تجلیل پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی در قم برگزار شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcjxhev.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما