پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 15922
تولیت سابق مسجد مقدس جمکران:

جمهوری اسلامی ایران محل خدمت است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت سابق مسجد مقدس جمکران گفت: جمهوری اسلامی محل خدمت است و در اینجا، انتقال خدمت از خادمی به خادم دیگر صورت می‌گیرد.
جمهوری اسلامی ایران محل خدمت است
به گزارش قم‌نیوز، آیت الله ابوالقاسم وافی، تولیت سابق مسجد مقدس جمکران، در مراسم تودیع و معارفه خود سخن می‌گفت، با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: در 11 ذی القعده 13 سال قبل، با حکم رهبر معظم انقلاب، بنده به عنوان تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب شدم و از حسن تصادف این تاریخ با ولادت امام رضا(ع) مصادف بود.
 
وی افزود: هنگامی که به تولیت مسجد جمکران منصوب شدم، این مسجد فضای فیزیکی بسیار کمی داشت و زمین‌هایی که توسط هیات امناء خریداری شده بود، هنوز پرداخت نشده بود.
 
آیت الله وافی تصریح کرد: نزدیک به 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به بانک‌ها و در کل بیش از 2 میلیارد تومن به صاحبان زمین به صورت چک بدهکار بودیم. این در حالی است که هم اکنون به هیچ واحد حقیقی و حقوقی بدهکار نیست و بلکه صاحب بیش از 1 میلیارد تومان وسایل و تجهیزات هم هستیم.
 
وی افزود: املاک خریداری شده در این سالها، نزدیک به 17 میلیارد تومان است و در دیگر نیازهای مسجد شامل سرمایه گذاری و نیازهای دام و خورد و خوراک مسجد، کارهای خوبی انجام شده است و حتی از دام‌های ذبح شده به نیازمندان داده می‌شود.
 
تولیت سابق مسجد مقدس جمکران، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی مسجد جمکران، تصریح کرد: انتشارات مسجد جمکران شاید در ایران بی نظیر باشد و تولیدات بسیار خوبی دارد که در سراسر کشور توزیع می‌شوند.
 
آیت الله وافی با اشاره به دیگر فعالیت‌های مسجد جمکران، از دارالشفاء مسجد جمکران نام برد و اظهار کرد: این بیمارستان در آستانه تکمیل است و نزدیک به 5 میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف برای آن هزینه شده است که بخشی از آن توسط آیت الله مکارم شیرازی پرداخت می‌شود و در آن زائران با کمترین هزینه درمان می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب درباره فعالیت‌های مسجد فرموده اند: خدمات این 13 سال در مسجد جمکران در بخش‌های مختلف را اگر با تمام زمان گذشته مقایسه کنیم، این 13 سال، افزون خواهد شد. این مساله با عنایات امام زمان(عج) و نظر لطف رهبری محقق شده است و در سایه رفاقت و صمیمیت بین همه پرسنل شکل گرفته است.
 
وافی افزود: گامی به عنوان اقتصاد و درآمد بر نداشته ایم و اگر مثلا دستگاه شن و ماسه داریم، برای نیاز خودمان است.
 
تولیت سابق مسجد مقدس جمکران، در پایان خاطرنشان کرد: بنده در هر کجا که باشم، خادم مسجد جمکران هستم و در جمهوری اسلامی، انتقال قدرت انجام نمی شود، بلکه انتقال خدمت از خادمی به خادم دیگر انجام می‌شود.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcir3az.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما