شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 15939
حمزه ای خبر داد:

اجرای طرح مبلغ سیار در مناطق و روستاهای محروم قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح مبلغ سیار در مناطق و روستاهای محروم این استان خبر داد.
اجرای طرح مبلغ سیار در مناطق و روستاهای محروم قم
به گزارش قم‌نیوز، ناصر حمزه ای بیان کرد:‌ طی توافقنامه فیمابین آموزش و پرورش و مرکز تخصصی مهدویت و موسسه مهدی موعود،‌ در راستای عمل به بند یک و2 برنامه 9 از موافقت نامه ارتقای شاخص های فرهنگی و تربیتی «گفتمان های علمی، فرهنگی،‌امام شناسی و شبکه های علمی فرهنگی مهدویت و انتظار فرهیختگان» در سطح کلیه دوره های تحصیلی به اجرا در آمد.
 
وی ادامه داد:‌ اعزام مبلغین روحانی متخصص و توانا توسط موسسه مهدی موعود و برگزاری 430 جلسه پرسمان دانش آموزی جهت ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان از نتایج این تفاهم نامه بوده است.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اجرای برنامه هایی توسط کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در سال  تحصیلی جدید افزود:‌ اجرای طرح مبلغ سیار در مناطق و روستاهای محروم استان قم یکی از این برنامه ها است.
 
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این کمیته می توان به اجرای طرح مرجعیت و تقلید و آشنایی دانش آموزان با مرجع تقلید اشاره کرد.
 
حمزه ای گفت:‌ هماهنگی با ائمه جمعه قم و شهرستان ها جهت حضور در نمازهای جماعت دانش آموزان در مدارس از دیگر اقدامات کمیته  همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه بوده است.
 
وی بیان کرد:‌ تشکیل و راه اندازی بانک اطلاعاتی روحانیون شاغل در استان قم یکی دیگر از اقدامات و برنامه های این کمیته است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcgyy9q.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما