دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 15974
شهردار سلفچگان :

پیشرفت سلفچگان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار سلفچگان گفت: شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور و بندر خشک ایران و احداث فرودگاه بین المللی در سلفچگان جایگاه ویژه ای به اين شهر داده است، بنابراين سلفچگان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.
پیشرفت سلفچگان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
به گزارش قم‌نیوز، حمیدرضا جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری سلفچگان در ماه‌های اخیر اظهار کرد: روشنایی تیر چراغ برق، احداث بوستان نرگس جنب دانشگاه پیام نور، تبدیل آرامستان قدیمی شهر به پارک مزارع لاله و... از اقدامات شهرداری سلفچگان بوده است.
 
وی با بیان اینکه رتبه شهرداری سلفچگان 2 درجه بالا رفته است افزود: به دلیل خدمات و موقعیت شهر سلفچگان درجه شهرداری این شهر از يك به 3 ارتقاع یافته است.
 
شهردار سلفچگان با اشاره به اینکه این سطح ارتقاع در شهرداری سلفچگان کار بزرگی است اظهار کرد: بالارفتن درجه شهرداری در سرانه اعتباری اثرگذر است و روند مدیریت شهری و کارهای عمرانی را توسعه می‌دهد.
 
وی به مشکل اصلی مردم که بحث فاضلاب است اشاره کرد و گفت: به دلیل سطح بالای آب این شهر، احداث چاه جذبي امکان پذیر نیست و باید سيستم انتقال فاضلاب ايجاد شود که هزینه زیادی دارد.
 
حل مشكل بي‌آبي تا آخر امسال
 
جعفری با اشاره به گفته مسئولان که وعده دادند تا آخر امسال مشکل بی آبی روستاهاي سلفچگان حل می‌شود تصریح کرد: از زمانی که سلفچگان شهر شده است تصفیه آب فاضلاب این شهر برای آبیاری پارک جنگلی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
وی با بیان اینکه سلفچگان شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور و بندر خشک ایران است اظهار کرد: به دلیل اینکه شهر سلفچگان جایگاه ویژه دارد نگاه مسئولان به این شهر باید ویژه باشد.
 
شهردار سلفچگان با اشاره به اینکه سلفچگان منطقه‌ای است که می شود در آن سرمایه گذاری کرد افزود: به سرمایه گذران پیشنهاد می شود در این شهر سرمایه گذاری كنند و کارهای اقتصادی انجام دهند.
 
جعفری گفت: در سلفچگان هزار نفر جمعیت ثابت و نزدیک به 8 هزار نفر از صبح تا شب از خدمات این شهر استفاده می‌کنند.
 
وی ادامه داد: کارگران منطقه ویژه و شهرک صنعتی و... جزو آمار 8 هزار نفر شهر سلفچگان هستند که طبق سرشماری هزار نفر جمعیت ثابت از خدمات این شهر استفاده مي كنند که با کمبود امكانات و مشکلات خدماتی مواجه شده‌ایم.
 
انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfj1dy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما