پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 16009
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

دستگیری 78 تبعه خارجی غیر مجاز در کوره‌های آجرپزی قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از پاکسازی نقاط آلوده طی بازرسی از برخی کوره‌های آجرپزی غیر فعال در استان خبر داد و گفت: در این طرح 78 نفر تبعه خارجی غیر مجاز دستگیر شدند.
دستگیری 78 تبعه خارجی غیر مجاز در کوره‌های آجرپزی قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته طی هماهنگی با مقام قضایی استان برخی از کوره‌های آجرپزی واقع در محور قم – کاشان مورد پاکسازی قرار گرفت.
 
وی گفت: تعداد قابل توجهی از این کوره‌ها غیر فعال هستند که با توجه به وجود آن‌ها در حاشیه شهر به پاتوق افراد مجرم و غیر مجاز تبدیل شده است.
 
به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استان قم سطح بهداشت در این محل‌ها بسیار پایین است و این باعث بروز انواع بیماری و انتقال آن به شهر می‌شود.
 
اسدی افزود: طی هفته گذشته این دومین طرحی است که به مرحله اجرا در آمد و در آن یگان ویژه استان و کلانتری 36 با 13 اکیپ موتوری و پنج اکیپ خودرویی حضوری مقتدرانه داشتند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه این طرح تا پاکسازی تمام نقاط آلوده در حاشیه شهر ادامه دارد گفت: در این طرح که از کوره آجرپزی متروکه بازرسی شد 78 نفر تبعه غیر مجاز خارجی دستگیر و 10 موتورسیکلت فاقد مدارک نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcf1xdy.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما