شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 16035
حمزه ای خبر داد:

فعالیت نزدیک به 80 مدرسه امین در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از افزایش نزدیک به 80 مدرسه امین در این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
فعالیت نزدیک به 80 مدرسه امین در قم
به گزارش قم‌نیوز، ناصر حمزه ای در خصوص اقدامات دبیرخانه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: طرح همکاری مطبوعاتی بین دو اداره کل برقرار و در طول سال تحصیلی ماهانه هزار و 500 جلد از نشریه «اندیشه معلم» با محتوای آموزشی و تربیتی از اداره کل تبلیغات اسلامی دریافت و جهت استفاده مربیان و همکاران به مدارس ارسال شد.
 
وی با اشاره به اجرای طرح بصیرت «مهدویت و انتظار» افزود: طبق توافقنامه ای با اداره کل تبلیغات اسلامی استان ظ91 دوره های آموزشی عمومی با عنوان مهدویت و انتظار به مدت 12 ساعت با حضور اساتید اهل فن برگزار شد.
وی ادامه داد: در این طرح حداقل سه هزار نفر از همکاران فرهنگی شرکت کردند.
 
معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: معاونت تبلیغ و آموزش های کاربر آموزش و پرورش و حوزه علمیه قم طی تفاهم نامه ای مشترک بین سازمان آموزش و پرورش استان و معاونت تبلیغ و آموزش کاربردی حوزه علمیه قم مقرر شد مبلغین اعزامی حوزه علمیه قم به جهت پاسخ به سوالات و تعمیق باورها و ارزش های معنوی در مدارس استان حضور می یابند.
 
وی ادامه داد: این مبلغان ضمن گفتگوی چهره به چهره با دانش آموزان در کلاس درس به سوالات دینی، اخلاقی و اعتقادی آنان پاسخ دادند.
 
وی با اشاره به افزایش مدارس وابسته به حوزه علمیه افزود: مدارس امین در سال گذشته به تعداد 58 مدرسه در استان قم افزایش یافت.
 
حمزه ای افزود: برای سال تحصیلی جدید تعداد مدارس امین به نزدیک به 80 مدرسه افزایش می یابد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcen78z.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما