دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 16054
فرمانده سپاه قم در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی:

سپاه فرزند روحانیت است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم گفت: سپاه، فرزند روحانیت است و همواره به این شجره طیبه، ارادت داشته است.
سپاه فرزند روحانیت است
به گزارش قم‌نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، صبح امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی، اظهار کرد: هفته بزرگ و به یاد ماندنی دفاع مقدس را خدمت حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم.
 
مهدوی نژاد افزود: نخستین روز این هفته مبارک، با رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور به ویژه استان قم آغاز شد و نمایشگاه بزرگ یاد یاران نیز در نخستین روز این هفته افتتاح گردید.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: در نمایشگاه بزرگ یاد یاران، در بیش از 50 غرفه، برنامه‌های فرهنگی متنوعی اجرا می‌شود و سپس در پایان برنامه‌ها، رزمایش بازسازی عملیات والفجر مقدماتی به نمایش گذاشته می‌شود.
 
وی افزود: برنامه‌های متعدد دیگری نیز در این هفته اجرایی می‌شود که همگی برای بزرگداشت این هفته مقدس و مبارک است.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم با اشاره به بازسازی واقعه غدیر، اظهار کرد: در سال‌های اخیر حرکتی نمادین برای بازسازی واقعه غدیر صورت گرفته است و امسال نیز این حرکت در بیش از 120 شهر صورت می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: هدف از این برنامه، کشاندن جشن غدیر به خانه‌ها و خانواده‌هاست و برگزار کنندگان این برنامه خود گزارش آن را خدمت حضرتعالی، ارائه می‌کنند.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم افزود: رابطه میان فرزندان شما در سپاه و مراجع، سبب بهره گرفتن سپاه از روحانیت شده است و برای سپاه نیز بسیار مبارک بوده است.
 
وی تصریح کرد: سپاه، فرزند روحانیت است و همواره به این شجره طیبه، ارادت داشته است.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcfjxdy.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما