دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 16132
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم خبر داد

اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بابلسر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم از برگزاری اردوی این تیم در بابلسر برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال خبر داد.
اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بابلسر
 به گزارش قم نیوز، امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت گرند پریکس برزیل و تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور‏، تصمیم گرفتیم با هدف آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم فوتسال ماهان تندیس اردویی را در شهر بابلسر برگزار کنیم.
 
وی افزود: این اردو یک هفته به طول می‌انجامد و تمام تلاش ما این است تا در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بازی‌های بهتری را به نمایش گذاشته و به صدر جدول برسیم.
 
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در راه حضوری قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال‏، جذب چند بازیکن جدید است که این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و سعی می‌کنیم در پست‌هایی که کادر فنی اعلام نیاز می‌کنند، بازیکنان تأثیرگذاری به خدمت بگیریم.
 
وی در واکنش به مطلب انتقادی منتشر شده در یکی از نشریات استانی گفت: من حتی اسم آن نشریه را هم نشنیده‌ام و آن را مطالعه نمی‌کنم، اما برخی از آقایان باید بدانند برای مطرح شدن راه‌های بهتری هم وجود دارد و کاملاً مشخص است برخی افراد با خط گرفتن، عملکرد تیم ما را در حالی که فقط 6 هفته از لیگ برتر فوتسال سپری شده ‏، مورد هجمه قرار می‌دهند.
 
جلالی با اعلام رضایت از نتایج تیم فوتسال ماهان تندیس خاطرنشان کرد: تنها 6 هفته از لیگ برتر گذشته و نتایج کسب شده با توجه به شرایط تیم ما، مطلوب بوده است و اعتقاد دارم تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد و آینده روشنی خواهد داشت.
 
تیم فوتسال ماهان تندیس قم در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال ایران با کسب 10 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و فاصله این تیم تا تیم صدرنشین جدول یعنی دبیری تبریز 4 امتیاز است.
 
ماهان تندیس در هفتمین بازی خود در این رقابت‌ها، روز پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه در قم از تیم فوتسال شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccisqs.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما