چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 16177
نصیری به مهر خبر داد:

برگزاری جشن‌های دهه ولایت به صورت سیار در بوستان‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و هنری شهرداری قم از برگزاری جشن های دهه ولایت به صورت سیار در بوستان های قم خبر داد و گفت: این جشن ها در مناطق مختلف شهرداری و با رویکرد مذهبی، فرهنگی و سرگرمی انجام می شود.
برگزاری جشن‌های دهه ولایت به صورت سیار در بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز: محسن نصیری، با اشاره به برنامه های شهرداری قم در ایام دهه ولایت گفت: معاونت فرهنگی و هنری شهرداری قم در این دهه برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و مذهبی را برای شهروندان تدارک دیده که بخشی از آنها انجام و بخشی دیگر در حال برگزاری است.
 
وی در تشریح این برنامه ها اظهار داشت: یکی از این برنامه ها جشن های دهه ولایت است که بوسیله پنج اتوبوس سیار و با حضور گروه های مختلف فرهنگی و هنری در بوستان های مناطق 2 و 6 شهرداری برگزار می شود و برنامه های مختلفی از جمله قرآنی، فرهنگی، مسابقات مذهبی، جنگ و سرگرمی در این طرح برای شهروندان در نظر گرفته شده است.
 
معاون فرهنگی و هنری شهرداری قم یادآور شد: امشب همزمان با شب عید غدیر جشنی با حضور عموم مردم در مجتمع ورزشی محتشم کاشانی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: همچنین از عید قربان تا عید غدیر نیز جشنواره ای در مجتمع نور واقع در بلوار شاهد نیروگاه در حال اجراست که برگزاری کلاس های آموزش مهارت زندگی و ارائه مشاوره های عمومی برای آقایان و بانوان و برگزاری ایستگاه های آموزشی و نقاشی برای کودکان از جمله برنامه های این جشنواره است.
 
نصیری در تشریح دیگر برنامه های شهرداری در دهه ولایت گفت: مشارکت با ستاد نماز جمعه استان و برگزاری مسابقه پیامکی عید غدیر برای نمازگزاران، جشن دهه ولایت با حضور کارکنان و خانواده شهرداری، برنامه های مشارکتی با همکاری کانون ها و هیات مذهبی و ... از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در ایام عید قربان تا عید غدیر است.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbz8b8.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما