شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : 16183
شهردار قم خبر داد

بررسی طرح اتصال بلوار پیامبر اعظم به خیابان امام

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: در زمینه ادامه بلوار پیامبر اعظم(ص)، نظر من این است که این بلوار باید ادامه پیدا کند و به خیابان امام خمینی وصل شود که این بحث محل نظر مشاوران است و هم اکنون در مرحله رایزنی است.
بررسی طرح اتصال بلوار پیامبر اعظم به خیابان امام
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری شهردار قم که در حاشیه افتتاح لاین دوم تونل غدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه قوه قضائیه باعث تسریع در تکمیل این بخش از تونل شده اظهار داشت: با همکاری قوه قضائیه در تملک املاک باقی مانده و همکاری مالکین محترم املاک واقع در این محدوده امروز بخشی از لاین رفت از سمت میدان معلم به سمت بلوار عمار یاسر افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: این مسیر برای مدیریت شهری 34 میلیارد ریال هزینه برداشته و 18 ماه صرف زمان انجام این پروژه شده است.
 
دلبری تصریح کرد: بخش دیگری از این پروژه لاین برگشت از سمت عمار یاسر به سمت معلم است که با توجه به تملک ملک مانع مسیر که اخیراً صورت گرفته، این بخش نیز به زودی به بهره برداری می‌رسد.
 
شهردار کلانشهر قم خاطرنشان کرد: بخش افتتاح شده خود یکی از شریان های اصلی است که با راه اندازی این مسیر، شاهد کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر و سهولت تردد مردم خواهیم بود.
 
این مسئول افزود: تلاش شبانه روزی ما و همکارانمان بر این بود این بخش از تونل در عید غدیر که همنام با تونل غدیر نیز هست به بهره برداری برسد که این مهم ممکن شد و ان‌شاء الله در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری از این دست در سطح شهر خواهیم بود.
 
دلبری تصریح کرد: قصد ما این است که این تونل را تا خیابان جمهوری و میدان سپاه ادامه دهیم و در تقاطع با خیابان‌های اصلی نسبت به ایجاد راه دسترسی ورودی و خروجی اقدام کنیم.
 
شهردار کلانشهر قم خاطرنشان کرد: 34 میلیارد ریال هزینه خود تونل بوده و همه این اعتبار از منابع جاری شهرداری تامین شده و نزدیک به 130 میلیارد تومان برای تملک املاک در این مسیر هزینه شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در زمینه ادامه بلوار پیامبر اعظم(ص)، نظر من این است که این بلوار باید ادامه پیدا کند و به خیابان امام خمینی وصل شود که این بحث محل نظر مشاوران است و هم اکنون در مرحله رایزنی است.
 
دلبری اذعان داشت: در این صورت، اگر مونوریل به صورت رو زمینی در منطقه حرم اجرا شود، با ادامه بلوار پیامبر اعظم و اتصال به خیابان امام خمینی، مشکل خواهد داشت که این مساله نیز از سوی مشاوران در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcipzaz.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما