چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 1619
در 3 رده سنی؛

پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت‌های کیک بوکسینگ بانوان قهرمانی قم خبر داد.
پیکارهای قهرمانی کیک بوکسینگ بانوان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی اظهار کرد: هیئت ورزش‌های رزمی در سبک‌های مختلف دارای ورزشکاران سازمان یافته زیادی است که یکی از این سبک‌ها، کیک بوکسینگ است و مسابقات بانوان به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر نیز در این رشته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات بانوان قهرمانی کیک بوکسینگ استان قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان این رشته برنامه‌ریزی شده است و هیئت ورزش‌های رزمی قم با استقبال حداکثری ورزشکاران بانوان، رقابت‌های این دوره را برگزار می‌کند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: بانوان شرکت‌کننده در پیکارهای رشته کیک بوکسینگ قهرمانی استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رقابت می‌کنند و قرار است در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی اهدا شود.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقات علاوه بر تجلیل از افراد اول تا سوم اوزان مختلف با اخلاق‌ترین کیک بوکسینگ کار و بهترین مربی اخلاق نیز معرفی شده و از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد ضمن اینکه حضور تمام بانوان فعال در این رشته در این رقابت‌ها بدون مانع خواهد بود.

رشیدی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت رزمی قم، رقابت در اوزان مختلف با حضور نفرات شرکت‌کننده برگزار می‌شود، ضمن اینکه کیک بوکسینگ‌کاران نوجوان و جوان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات هر کدام در هشت وزن رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: مسابقات در رده سنی جوانان در اوزان منهای ۵۱، ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳، ۶۷ و ۷۱ کیلوگرم برگزار می‌شود، ضمن اینکه رزمی‌کاران رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منهای ۵۴، ۵۷، ۶۰، ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند تا نفرات برتر مشخص شوند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله قم واقع در منطقه نیروگاه به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با توجه به حضور چهره‌های مطرح کیک بوکسینگ قم در این مسابقات، از عموم علاقه‌مندان به رشته‌های رزمی برای تماشای این مسابقات دعوت کرده است تا تلاش‌های هیئت ورزش‌های رزمی در امر برگزاری این مسابقات به نظاره بنشینند.

رشیدی عنوان کرد: ورزشکاران زیر پوشش هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در رشته‌های مختلفی از جمله کیک بوکسینگ، ووینام، جوجیتسو، کو. بو. دو و چند سبک دیگر به شکلی جدی و گسترده فعالیت می‌کنند و موفقیت‌های چشمگیری نیز در سال‌های اخیر در میادین مختلف اعم از داخل و برون مرزی کسب کرده‌اند.

وی بیان کرد: امسال بانوان رزمی‌کار قمی در رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور ویتنام و همچنین مردان کیک بوکسینگ کار قم در مسابقات بین‌المللی باکوی آذربایجان موفقیت‌های ارزنده را برای ورزش قم به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.zazct1aq3bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما