شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 16194
فراهانی در گفتگو با مهر:

کسب رتبه سوم کشور نشان از توانمندی گلف بازان قمی است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت گلف استان قم گفت: کسب رتبه سوم مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور نشان از توانمندی و قابلیت بالای گلف بازان قمی است.
کسب رتبه سوم کشور نشان از توانمندی گلف بازان قمی است
به گزارش قم نیوز، حبیب فراهانی، اظهار داشت: با توجه به همت و تلاشی که در بین تک تک اعضای پرتلاش هیئت گلف استان قم وجود دارد و همچنین انگیزه و اشتیاقی که برای رساندن قم به جایگاه های بالای گلف کشور به چشم می خورد، یقین دارم که به زودی می توانیم قهرمان ایران باشیم.
 
وی ادامه داد: با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همچنین فدارسیون گلف، امکانات، فضا و شرایط خوبی برای رشد و توسعه گلف و مینی گلف در قم فراهم شده است و نتیجه آن موفقیت ارزنده ای است که با کسب مقام سوم در مسابقات گلف مردان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور به دست آورده ایم.
 
دبیر هیئت گلف استان قم افزود: با برنامه ریزی فدراسیون گل کشورمان رقابت های گلف قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و تیم قم در نهایت رتبه سوم را کسب کرد.
 
وی یاد آور شد: با توجه به ثبت نام انجام شده از سوی فدراسیون گل از تیم های مایل به شرکت در این پیکارها، این دوره از مسابقات با حضور 30 گلف باز از استان های مختلف كشور برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 
فراهانی بیان کرد: در پایان رقابت های گلف قهرمانی کشور برترین ها در حالی معرفی شدند که این مسابقات با حضور گلف بازان مدعی در قالب 9 تیم از استان های سراسر کشور و در رده سنی بزرگسالان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
 
وی عنوان داشت: با توجه به رقابت نزدیک و تماشایی مدعیان برای کسب عناوین برتر سرانجام در بخش انفرادی حسن کریمیان از تیم تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد و سیدمحمود جوزی دیگر هم تیمی وی در جایگاه دوم ایستاد، ضمن اینکه منوچهر نصیری از تیم گلف مردان خوزستان به مقام سوم دست پیدا کرد.
 
دبیر هیئت گلف استان قم همچنین به رده بندی نهایی تیم های شرکت کننده در مسابقات گلف مردان کشور اشاره کرد و اذعان داشت: در پایان این مسابقات تیم تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، خوزستان به مقام دوم بسنده کرد و تیم قم موفق به کسب رتبه سوم شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcay6n6.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما