يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 16212
در بین 12 نفر برتر کشور

مشتزن قمی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بوکس استان قم از دعوت مشتزن نوجوان و آینده‌دار قمی به تیم ملی بوکس در رده سنی نوجوانان خبر داد.
مشتزن قمی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد
به گزارش قم نیوز، رضا کاظم‌پور، امروز اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی بوکس رده سنی نوجوانان مسابقات مهمی در پیش رو دارد، کادر فنی این تیم بازیکنان و بوکسورهای مورد نظر خود را به اردوی آماده‌سازی دعوت کرد.
 
وی یادآور شد: بوکسورهایی که در این رده سنی هستند در واقع آینده‌سازان و پشتوانه‌های کشورمان در این رشته محسوب می‌شوند و فدراسیون بوکس در نظر دارد با توجه به انتخاب برترین‌های استان‌های مختلف، تیمی قوی برای مسابقات برون مرزی آماده شود.
 
دبیر هیئت بوکس استان قم از نگاه کادر فنی تیم ملی بوکس نوجوانان به استعدادهای این رشته در قم تقدیر کرد و افزود: خوشحالیم که باز هم قم در بین برترین‌های بوکس کشور و نفراتی که به تیم ملی دعوت می‌شوند، یک سهمیه دارد.
 
وی ادامه داد: بوکس ورزشی ویژه و خاص است و ورزشکارانی که به سمت و سوی این رشته گرایش پیدا می‌کنند صددرصد به خاطر عشق و علاقه‌ای است که به این رشته دارند و ضربه‌های هولناک و مشت‌های آهنین حریف خود را تحمل می‌کنند به همین خاطر کادر فنی تیم ملی باید نگاهی منصفانه به تمام استعدادهای این رشته در استان‌های مختلف داشته باشد.
 
کاظم‌پور با بیان اینکه 12 بوکسور به اردوی تیم ملی مشتزنی نوجوانان دعوت شده‌اند، ادامه داد: این 12 بوکسور از 11 استان کشور به اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان می‌آیند و استارت تمرینات خود را از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران می‌زنند.
 
وی با اشاره به دعوت شده‌ها به اردوی جدید تیم ملی بوکس نوجوانان تصریح کرد: این نفرات بوکسورهایی از استان‌های مرکزی، لرستان، آذربایجان شرقی، تهران، گیلان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، قم، چهار محال و بختیاری و مازندران هستند.
 
دبیر هیئت بوکس استان قم افزود: محمدجواد ستاری از جمله بوکسورهایی است که با توجه به شناسایی وی به عنوان یکی از استعدادهای رده‌های سنی پایه آینده بسیار درخشانی دارد و مطمئناً با حضور در تیم ملی بوکس نوجوانان می‌توانند در تمام رده‌های سنی عضو تیم ملی باشد.
 
وی اضافه کرد: مهدی صالحی از مرکزی، افشین اکبری و امیر حسن یوسف‌وند از لرستان، رضا صالحی از آذربایجان شرقی، سالار مومیوند از توابع تهران، ناصر پورمحمدجانی از گیلان، مهرداد عبداللهی از سیستان و بلوچستان، امیر مرتضی پورموحد از قزوین، یزدان احمدی از کرمان، محمدجواد ستاری از قم، علی جمالی از چهارمحال و بختیاری و سیدعلی الدین هاشمی از مازندران در این اردو حضور دارند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcb55b8.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما