دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 16236
عموییان در گفت‌وگو با فارس:

تیم قم راهی مرحله نهایی لیگ برتر تنیس روی میز پسران کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از صعود تیم نونهالان و نوجوانان قم به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشور در سال‌جاری خبر داد.
تیم قم راهی مرحله نهایی لیگ برتر تنیس روی میز پسران کشور شد
به گزارش قم نیوز، محمد عموییان امروز اظهار داشت: پسران عضو تیم هیئت تنیس روی میز در دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور درخشش خیره کننده‌ای داشتند و با شایستگی جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند.
 
وی با اشاره به کسب مقام سوم گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر کشور توسط تیم هیئت تنیس روی میز قم افزود: دور برگشت رقابت‌های گروه دوم به میزبانی هیئت قم برگزار شد و سرانجام تیم‌های اول تا سوم به مرحله نهایی رفتند.
 
دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: رقابت‌های گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های نونهالان و نوجوانان کشور در حالی به میزبانی قم به انجام رسید که با قهرمانی تیم پسران هیئت مرکزی به پایان رسید.
 
وی ادامه داد: در این مسابقات که با شرکت 6 تیم هیئت مرکزی، هیئت همدان، هیئت لرستان، صنعت نفت آبادان، مناطق نفت‌خیز جنوب و هیئت تنیس روی میز قم با سرداوری حجازیان برگزار شد مسابقات زیبا ولی نفس‌گیری را بین مدعیان صعود شاهد بودیم.
 
عموییان خاطرنشان کرد: در خاتمه این پیکارها تیم تنیس روی میز پسران هیئت مرکزی با غلبه بر تمام حریفان به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که در تیم مرکزی بازیکنان مطرحی مانند شعاری، باباجانیان، رضایی، آبایی و صمدی حضور داشتند.
 
وی یادآور شد: همچنین تیم اعزامی هیئت تنیس روی میز همدان به مقام دوم دست یافت در حالی که این تیم با مربیگری شاملو و بازیکنانی مانند نوشادی، بشیری و فاخری به میدان آمد ضمن این‌که در نهایت مقام سوم به هیئت تنیس روی میز قم رسید.
 
دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم اظهار داشت: در ترکیب تیم هیئت قم بازیکنانی همچون رهنما، هدایی، منتظری و اسدی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و ابوالفضل اسدی به عنوان مربی به خوبی این تیم را در راه مجوز صعود به مرحله نهایی هدایت کرد.
 
وی عنوان کرد: بعد از تیم‌های تنیس روی میز هیئت مرکزی، همدان و قم، در رده‌بندی نهایی بازی‌های این گروه با احتساب نتایج مجموع دیدارهای رفت و برگشت گروه دوم، مقام چهارم به صنعت نفت آبادان رسید، هیئت لرستان و مناطق نفت‌خیز جنوب نیز به مقام‌های پنجم و ششم دست یافتند.
 
عموییان تصریح کرد: از حوادث جالب این مسابقات پیروزی سید محمدامین منتظری نونهال آینده‌دار تنیس روی میز قم با نتیجه سه بر یک برابر علی نظری از لرستان بود و بدین ترتیب تیم هیئت قم با کسب سه پیروزی، دو باخت و 10 امتیاز به مقام سوم گروه دوم لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور دست یافت و به همراه هیئت تنیس روی میز مرکزی و همدان به مرحله نهایی رفت.
 
نتایج بازی‌های تیم هیئت تنیس روی میز قم:
 
هیئت قم 5 - 4 مناطق نفت‌خیز
 
هیئت قم 5 - 3 نفت آبادان
 
هیئت قم 5 - 3 هیئت لرستان
 
هیئت قم 3 - 5 هیئت مرکزی
 
هیئت قم 3 - 5 هیئت همدان
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdch-inz.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما