پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 16308
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم به دنبال جبران امتیازات از دست رفته / تلاش برای رسیدن به صدر

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین بازی از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در دیداری خانگی برابر شهرداری تبریز صف آرایی می کند.
ماهان تندیس قم به دنبال جبران امتیازات از دست رفته / تلاش برای رسیدن به صدر
به گزارش قم نیوز، فصل پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه نهم آبان ماه با رقابت 14 تیم مدعی قهرمانی پیگیری خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری تا عصر جمعه دهم آبان در هفت دیدار حساس به مصاف یکدیگر می‌روند و بر اساس این برنامه تیم ماهان تندیس قم امروز در روز نخست این هفته برابر تیم شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت.
 
ماهان تندیس قم که برای برگزاری چهارمین بازی خود از تیم فوتسال شهرداری تبریز تیم میزبانی می‌کند، قصد دارد بعد از جذب محمد وزیرزاده به عنوان یک بازیکن ملی پوش و با تجربه و البته در غیاب دو بازیکن کلیدی خود، در ادامه لیگ برتر حضور پرقدرتی در مقابل حریفان داشته باشد.
 
در این دیدار که امروز در سالن شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد، جای علیرضا وفایی و محمدحسین کوهستانی بازیکن ملی‌پوش در ترکیب قمی‌ها خالی است زیرا این دو بازیکن محروم هستند و نمی‌توانند در این دیدار خانگی برای تیمشان بازی کنند.
 
با این حال ماهان تندیس قم تیم کم‌مهره‌ای نیست و بازیکنان بزرگی همچون محمد وزیرزاده، ابوالقاسم اروجی، محمد دهقان، محمد کرمانی و سعید قاسمی در این تیم بازی می‌کنند و تماشاگران قمی و علاقمند به فوتسال امید دارند که ماهان تندیس بعد از سه پیروزی، یک تساوی و دو باخت، بار دیگر لیگ را با قدرت پیگیری کند.
 
کسب نتیجه پیروزی در هفته هفتم از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر خوشحال‌کننده‌‌‌ای برای طرفداران ماهان تندیس قم خواهد بود و آنهایی که قصد دارند امسال حمایت همه جانبه‌ای از تیمشان برای کسب سهمیه فوتسال باشگاه‌های آسیا داشته باشند، بی‌صبرانه منتظر عصر امروز هستند تا دیدار ماهان تندیس با شهرداری تبریز در سالن حیدریان قم را تماشا کنند.
 
بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته هفتم از فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های برتر کشور در حالی آغاز می‌شود که ماهان تندیس قم از ساعت 16 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از تیم فوتسال شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد.
 
در حالی که تعداد تیم‌های لیگ برتری نسبت به فصل گذشته فوتسال باشگاه‌های برتر کشور یک تیم افزایش پیدا کرده و به 14 تیم رسیده است، در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال ماهان تندیس با سرمربیگری رضا کردی کار خود را آغاز کرد ولی بعد از رفتن این مربی به کشور قطر، اکنون سیدوحید غیاثی به عنوان مربی و حسین شمس به عنوان سرمربی در کنار این تیم هستند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdch6xnz.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما