پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 16313
معاون اداری و مالی شهرداری قم خبر داد

تدوین آیین‌نامه رفاهی بازنشستگان مدیریت شهری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداری و مالی شهرداری قم از تدوین آیین‌نامه رفاهی بازنشستگان مدیریت شهری شهر مقدس قم خبر داد.
تدوین آیین‌نامه رفاهی بازنشستگان مدیریت شهری قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر در دومین جشن بزرگ شکرانه خدمت، از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای از تمام مسئولیت‌ها و وظایف و مأموریت‌ها و مشاغل مختلف در شهرداری یاد کرد و اظهار داشت: دست بازنشستگان عزیز را می‌بوسیم و امیدواریم در ادامه زندگی خود موفق و موید باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور رفاه حال بازنشستگان شهرداری قم گفت: در این زمینه توانستیم برنامه‌های خوبی را تدوین کنیم و موفقیت نسبی هم به دست بیاوریم که امیدواریم این برنامه‌ها به کمک همه عزیزان به نتیجه برسد.
 
معاون اداری و مالی شهرداری قم در ادامه تشکیل واحد امور بازنشستگان با هدف حفظ کرامت بازنشستگان را از اقدامات ویژه عنوان کرد و ابراز داشت: تشکیل شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های تخصصی با حضور بازنشستگان و مدیران شهرداری با هدف برنامه‌ریزی رفاه حال بازنشستگان از اقدامات دیگری است که در شهرداری انجام شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته کارهای مقدماتی است و هنوز با رویکردی که شهردار کلانشهر قم در خصوص بازنشستگان ترسیم کردند فاصله داریم و در همین راستا تمام توان خود را به کار بستیم تا هر چه زودتر به اهداف مورد نظر برسیم.
 
پوریافر راه اندازی تورهای گردشگری، دلجویی از خانواده‌های بازنشستگان از دنیا رفته، عیادت و مساعدت مالی در حد توان، انجام مشاوره‌های پزشکی، اهدا بلیط استخر نیم بها، بیمه تکمیلی درمان بعد از بازنشستگی و... را از دیگر اقدامات انجام شده برای رفاه و تکریم بازنشستگان عنوان کرد.
 
وی همچنین از تدوین آیین‌نامه رفاهی بازنشستگان خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم شورای اسلامی شهر قم همان‌گونه که با شهرداری همیاری داشتند خدمات و آیین نامه‌ رفاهی بازنشستگان را نیز تصویب کند تا ردیف بودجه‌ای در این زمینه اختصاص یابد تا مانند سایر فعالیت‌های شهرداری همواره ادامه داشته باشد.
 
معاون اداری و مالی شهرداری قم در پایان از شهردار کلانشهر قم که نگاه ویژه‌ای به حوزه منابع انسانی بویژه بازنشستگان دارند تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم در سایه این حمایت‌ها شاهد شکوفایی اهداف و برنامه‌ها در آینده‌ای نزدیک باشیم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdss0f.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما