چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 1634
در هفته نخست؛

مردان جودوکار قمی لیگ دسته اول را با شکست آغاز کردند

قم نيوز : قم نیوز: مردان جودوکار قمی در تیم پاسارگاد در آغاز فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول جودو باشگاه های کشور متحمل دو شکست سنگین شدند.
مردان جودوکار قمی لیگ دسته اول را با شکست آغاز کردند
به گزارش قم نیوز، مسابقات هفته نخست از هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و همچنین نخستین هفته از هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور روز سه شنبه بیست و چهارم آبان و همزمان با عید سعید غدیر خم در سالن شهید افراسیابی آغاز شد.

این در حالی است که از سوی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان، این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور با عنوان جام خلیج فارس نامگذاری شده است و تیم پاسارگاد به عنوان نماینده قم در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت.

امسال رقابت‌های لیگ دسته اول مردان جودوی باشگاه‌های کشوربا شرکت ۱۱ تیم در قالب دو گروه برگزار می‌شود و مدعیان به شکل دوره‌ای برای کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی و به دست آوردن مجوز حضور در لیگ برتر جودو جودوی باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون جودو و کوراش کشورمان، آیین وزن‌کشی مسابقات هفته نخست لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور همزمان با لیگ برتر به انجام رسید که طی آن جودوکاران قمی متحمل دو شکست سنگین برابر جودوکاران تیم های هیئت همدان و چای گلدان شهر ری شدند.

طبق برنامه، تیم جودو پاسارگاد نماینده هیئت جودو استان قم در این رقابت‌ها در نخستین مسابقه خود که جدالی از دور نخست رقابت‌های لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور خواهد بود، برابر تیم چای گلدان شهر ری به میدان رفت که در این مسابقه تن به شکست هفت بر دو داد.

همچنین در دور دوم رقابت‌های هفته نخست لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور تیم جودو مردان پاسارگاد قم در دیداری حساس مقابل تیم هیئت جودو استان همدان صف آرایی کرد تا بدین ترتیب دو بازی خود در هفته نخست را برگزار کرده باشد که این مسابقه نیز هفت بر دو به سود تیم همدانی خاتمه یافت.

در گروه نخست این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور با تیم های تله کابین یزد، هیئت جودو بوشهر، ایران خودرو آذربایجان، پالایش گاز ایلام و هیئت جودو زنجان حضور دارند و برای صعود به مرحله دوم رقابت می کنند.

همچنین در گروه دوم این دوره از مسابقات لیگ دسته اول مردان جودوی باشگاه‌های کشور تیم‌های مردان هیئت جودو قزوین، هیئت جودو همدان، جوانان استقلال ایران، چای گلدان شهر ری و پاسارگاد قم بازی‌های مرحله گروهی را برگزار می‌کنند.

نتایج مسابقات گروه نخست:
هیئت جودوی زنجان با نتیجه هشت بر یک از سد تله کابین یزد گذشت
ایران خودرو آذربایجان پنج بر چهار به تیم پالایش گاز ایلام باخت
هیئت جودوی زنجان با نتیجه پنج بر چهار از سد تیم پالایش گاز ایلام عبور کرد
در این گروه تیم هیئت بوشهر از سازمان لیگ درخواست مرخصی کرد تا دیدارهای این تیم بعدا برگزار شود.

نتایج مسابقات گروه دوم:
هیئت جودوی همدان با حساب هفت بر دو مغلوب هیئت جودوی قزوین شد
چای گلدان شهرری با نتیجه هفت بر دو از سد پاسارگاد قم گذشت
هیئت جودوی همدان هفت بر دو مقابل پاسارگاد قم به برتری دست یافت
جوانان استقلال ایران با نتیجه پنج بر چهار مقابل تیم چای گلدان شهرری پیروز شدند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.mdyiw6dvjgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما