شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 16340
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

مشکل ماهان تندیس بی‌دقتی در ضربات آخر است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: مشکل تیم ماهان تندیس بی‌دقتی در ضربات اخر و از دست دادن بی رویه فرصت هاست.
مشکل ماهان تندیس بی‌دقتی در ضربات آخر است
به گزارش قم نیوز، سید وحید غیاثی ، ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در مسابقه هفته هفتم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری تبریز اظهار کرد: درست مثل بازی های قبل در خلق موقعیت خوب عمل می‌کنیم اما موقعیت ها را به راحتی از دست می دهیم و این مشکل در بازی با شهرداری تبریز هم گریبانگیر ما شد.
 
وی افزود: همان طور که همه در بازی ماهان تندیس برابر حفاری اهواز و دبیری تبریز هم دیدند، تیم برتر میدان بودیم اما موقعیت‌های گلی که خلق می‌کنیم تبدیل به گل نمی‌شود که این امر هم به دلیل بدشانسی و هم به دلیل بی‌دقتی در ضربه آخر است.
 
غیاثی با اشاره به از دست رفتن موقعیت گل محمد کرمانی در مقابل دروازه خالی شهرداری تبریز ادامه داد: اگر در آن موقعیت یا موقعیت‌های مشابه به گل می‌رسیدیم جریان بازی تغییر می‌کرد و شاید حتی به پیروزی ماهان تندیس ختم می‌شد.
 
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس در خصوص داوری بازی با شهرداری تبریز گفت: به اعتقاد من، داور در چند صحنه اشتباه کرد و این اشتباهات در دقایقی رخ داد که می‌توانست روی نتیجه تأثیرگذار باشد.
 
وی در خصوص وضعیت نامطلوب تیم ماهان تندیس قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: قبول دارم که جایگاه فعلی ما درشان فوتسال قم نیست اما بی‌شک شرایط این طور نیم ماند و با پیروزی برابر عملیات غیر صنعتی ماهشهر به جمع مدعیان باز می‌گردیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcdzs0f.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما