يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 16358
با پایان رقابت مدعیان در باشگاه شهید زین الدین قم

برترین‌های مسابقات روز دانش‌آموز معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر باشگاه شهید زین‌الدین استان قم گفت: برترین‌های مسابقات ژیمناستیک قهرمانی گرامیداشت روز دانش‌آموز معرفی و در حضور مسئولان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
برترین‌های مسابقات روز دانش‌آموز معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی، امروز اظهار داشت: شرکت کنندگان در دوازدهمین دوره مسابقات ژیمناستیک گرامیداشت روز دانش آموز در این باشگاه در تلاش برای به دست آوردن عناوین برتر رقابت نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند و در نهایت برترین‌ها با حضور خانواده ورزشکاران تجلیل شدند.
 
وی ادامه داد: این در حالی است که دوازدهمین دوره مسابقات ژیمناستیک که به مناسبت گرامیداشت روز سیزدهم آبان مصادف با روز دانش آموز و بسیج دانش آموزی در باشگاه شهید زین الدین و با حضور بیش از 25 ژیمناستیک کار این باشگاه برگزار شد.
 
مدیر باشگاه شهید زین الدین استان قم افزود: این مسابقات به طور مستمر به مناسبت‌های مختلف به منظور آمادگی هرچه بیشتر و همچنین ارتقاء سطح ژیمناستیک هنرجویان باشگاه با مدیریت و برنامه ریزی باشگاه شهید زین الدین و همکاری استاد مهدی عزتی مسئول کمیته فنی هیئت ژیمناستیک برگزار می‌شود.
 
وی یادآور شد: خوشبختانه این رقابت‌ها از سطح فنی و کیفی قابل قبولی برخوردار بود و خردسالان و نونهالان ژیمناستیک کار این باشگاه‌ها که زیر نظر استاد عزتی مشغول به تمرین هستند با انجام حرکات زیبای ژیمناستیک در سطح مبتدی و در چهار گروه به رقابت پرداختند.
 
سلطانی در ادامه عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور خانواده ورزشکاران برگزار شد و خوشبختانه والدین ژیمناستیک کاران شرکت کننده حضور چشمگیری داشتند و بر همین اساس با شور و حالی خاص قهرمانان برتر شناخته شدند و از آنها با اهدای حکم، مدال و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
 
این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به معرفی برترین‌ها و نتایج مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: در سطح یک این دوره از مسابقات عنوان نخست به محمد معراج مدنیان رسید در حالی که در این بخش امیر قاسمی یسار به مقام نایب قهرمانی نائل شد و عنوان سوم را ارسلان قنبری کسب کرد.
 
مدیر باشگاه شهید زین الدین استان قم اضافه کرد: همچنین در پایان پیکارهای سطح دو این محسن انصاری فر بود که صاحب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه علی باقری در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم نیز توسط احسان قنبری به دست آمد.
 
وی به برترین‌های این دوره از مسابقات در سطح سه نیز اشاره کرد و متذکر شد: در این بخش مقام اول به سید محمد حسین شمس الدین رسید، علیرضا یزداندوست در جایگاه دوم قرار گرفت و در نهایت محمد تقی‌پور صاحب رتبه سوم شد.
 
سلطانی اذعان داشت: در پایان رقابت‌های سطح چهار این دوره از مسابقات ژیمناستیک گرامیداشت روز دانش آموز در باشگاه شهید زین‌الدین قم، مقام اول به حسین باقری اختصاص یافت، مقام دوم را محمد مسجدی از آن خود کرد و مقام سوم به علی گائینی رسید.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcc41qs.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما