دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 16380
در لیگ فوتبال نوجوانان قم

مبنا صنعت قم امروز در تدارک قهرمانی است

قم نيوز : قم نیوز: تیم های فوتبال عقاب پردیسان و مبنا صنعت مهم‌ترین بازی هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان قم را برگزار می‌کنند.
مبنا صنعت قم امروز در تدارک قهرمانی است
به گزارش قم نیوز، در دومین روز از هفته یازدهم و پایانی از مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم، تیم فوتبال مبنا صنعت در حالی به دیدار عقاب پردیسان می رود که در صورت پیروزی در مسابقه امروز قهرمان لیگ نوجوانان استان قم می‌شود.
 
مبنا صنعت تا پایان هفته دهم 25 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول است اما دو تیم عقاب پردیسان و افشید با 24 امتیاز منتظر لغزش صدرنشین در هفته پایانی هستند به ویژه این که تیم های مبنا صنعت و عقاب در مسابقه رو در رو باهم مسابقه می‌دهند.
 
مبنا صنعت در صورت پیروزی برای نخستین بار قهرمان لیگ نوجوانان قم می‌شود اما در صورتی که این مسابقه به تساوی بینجامد آنگاه تیم سوم جدول یعنی افشید با توجه به بازی آسان روز چهارشنبه‌اش برابر خورشید قهرمان این فصل خواهد شد. با این که پیروزی تیم عقاب پردیسان نیز کار این تیم با افشید را به گل شماری در روز پایانی می‌کشاند.
 
عقاب پردیسان در سال 1390 قهرمان این رقابت‌ها شد و در سال 1391 نیز به مقام نایب‌قهرمانی رسید و امسال نیز در کورس قهرمانی قرار دارد تا خود را  تیمی پر افتخار و قدرتمند در رده پایه معرفی کند.
 
هدایت تیم فوتبال مبنا صنعت را مرتضی عطایی بر عهده دارد اما وی به دلیل اخراج از سوی داور در مسابقه قبلی تیمش برابر هنگ از نشستن بر روی نیمکت این تیم محروم است و این در حالی است همین موضوع درباره موسی رفیعی سرمربی تیم نوجوانان عقاب پردیسان هم صدق می‌کند تا هر دو تیم در این جدال حساس بدون سرمربی بوده و از توصیه‌های مربیان در کنار زمین بهره ببرند.
 
نماینده شهرک پردیسان در فوتبال قم، با 54 گل زده بهترین خط حمله را در بین تیم های لیگ در اختیار دارد اما این تیم از وجود هادی عباسی مدافع آخر و علیرضا کمری هافبک میانی خود که دو بازیکن تأثیرگذار این تیم هستند محروم است اما در ترکیب مبنا صنعت نیز بهترین گلزن این تیم مهدی وزیری اقدم دو اخطاره است تا ستاره‌های دو تیم در بازی غایب باشند.
 
دیدار تیم های عقاب پردیسان و مبنا صنعت از ساعت 15 روز دوشنبه 13 آبان در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchvxnz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما