سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 16398
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

کتاب «خانواده بعلاوه عشق ضرب در اخلاق» منتشر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از انتشار کتاب «خانواده بعلاوه عشق ضرب در اخلاق» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کتاب «خانواده بعلاوه عشق ضرب در اخلاق» منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد روحانی، امروز با اشاره به کتاب «خانواده بعلاوه عشق ضرب در اخلاق» اظهار کرد: در این کتاب مطالبی درباره مسئله اخلاق همسران، جنبه‌های اخلاقی و مذهبی خانواده و روابط همسران مطرح شده است.
 
وی با بیان اینکه کتاب «خانواده بعلاوه عشق ضرب در اخلاق» از چهار فصل تشکیل شده است، ادامه داد: فصل نخست این کتاب درباره اخلاق بین فردی در خانواده است، تعریف ادب، حد و مرز بد اخلاقی شوهر، علل عصبانیت و راه‌های مقابله با خشم در این بخش مطرح شده و رهنمودهایی برای مهار خشم تبیین شده است.
 
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: فصل دوم این کتاب دارای عنوان عفت و حیا در خانواده است که درباره عفت و حیا در خانواده مثال‌هایی ذکر شده تا خانواده‌ها برای استحکام روابط خود از آنها استفاده کنند.
 
وی عنوان داشت: فصل سوم وفاداری در خانواده است که به زمینه‌های بی‌وفایی برخی مردان به همسرانشان در چهار موضوع هوس‌رانی و بی‌تقوایی، بی‌علاقگی به همسر، بی‌توجهی زن به نیازهای شوهر، بداخلاقی و پرخاشگری زن و آسیب‌های بی‌وفایی به همسر شرح داده شده است.
 
روحانی خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کنند خانواده یعنی یک زن به علاوه یک مرد بوده و برخی اوقات تصور می‌کنند خانواده به معنای زن و مرد به علاوه فرزند است ولی حقیقت آن است که خانواده به معنای زن بعلاوه مرد ضرب در اخلاق است.
 
وی اذعان داشت: اگر اخلاق الهی و خوی انسانی از زندگی حذف شود، زندگی چیزی جز مردگی نیست و آنچه آرامش را به خانه‌ها می‌برد، دستمزد نیست بلکه اخلاق است.
 
مدیر تدوین و چاپ انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه براساس سخنی از پیامبر اکرم(ص) زن و مرد باید یکدیگر را با نام نیکو صدا بزنند، متذکر شد: همسران باید طوری یکدیگر را صدا بزنند که نشان دهنده محبت آنها باشد.
 
به گزارش فارس؛ کتاب «خانواده بعلاوه عشق ضرب در اخلاق» از سری کتاب‌های مشاوره توسط مجتبی حیدری در 64 صفحه تالیف شده و در شمارگان 3 هزار عدد و قیمت 3 هزار و 800 تومان در آینده‌ای نزدیک وارد بازار نشر می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcg7w9q.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما