چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 16423
عابدی:

تیم فوتسال ماهان تندیس 3 امتیاز ارزشمند از ماهشهر به ارمغان آورد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: بازی با تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر بسیار سخت بود، ولی سه امتیاز ارزشمند از این دیدار نفس گیر کسب کردیم و به ارمغان آوردیم.
تیم فوتسال ماهان تندیس 3 امتیاز ارزشمند از ماهشهر به ارمغان آورد
به گزارش قم نیوز، محمدجعفر عابدی، امروز اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول رده بندی و نزدیکی فاصله امتیازات لازم بود که بازی حساس خارج از خانه در هفته هشتم مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال، سه امتیاز را بگیریم که خوشبختانه اینگونه شد.
 
وی ادامه داد: تیم ماهان تندیس با توجه به زحماتی که مربیان برای آماده سازی دیدار با تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر متحمل شده بودند، کاملاً آماده‌ بود و تمام تلاش خود را به کار بست تا با جنگندگی سه امتیاز بازی با حریف خوزستانی را از آن خود کند.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: بازیکنان ما در این دیدار تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با استفاده مفید از فرصت‌ها، روز موفقی را در مقابل تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر پشت سر بگذارند، ضمن اینکه باید اعتراف کنم که حریف ما تیم بسیار خوبی بود و حق این تیم قرار گرفتن در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال نیست.
 
وی ابراز داشت: کار ما در بازی سه شنبه شب بسیار سخت بود، زیرا عملیات غیر صنعتی ماهشهر تیم آماده‌ای بود و آنها در خانه خود به خوبی از سوی تماشاگران ماهشهری حمایت می‌شدند، اما با تلاش بازیکنان سه امتیاز با ارزش این بازی را گرفتیم تا فرصت خوبی برای رسیدن تیم فوتسال ماهان تندیس قم به جمع بالای جدولی‌ها ایجاد شود.
 
عابدی خاطرنشان کرد: ماهان تندیس قم در دیدار قبلی مقابل تیم فوتسال شهرداری تبریز عملکرد بسیار خوبی داشت؛ ولی با بدشانسی‌های زیادی مواجه شد و نتوانست با وجود شایستگی موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شود، ولی این هفته در مقابل تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر نشان داد که همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است.
 
وی عنوان کرد: در این دیدار روحیه بسیار خوب، انگیزه بالا و هماهنگی تیمی خوبی داشتیم و با وجود اینکه تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر لحظه‌ای از تلاش برای پیروزی در خانه دست نکشید، این بازی سخت را بردیم و به سه امتیاز آن دست یافتیم.
 
مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم اذعان داشت: در این بازی شایسته کسب پیروزی بودیم و خوشبختانه سه امتیاز به دست آوردیم ولی باید این دیدار را فراموش کرده و در بازی هفته نهم که دوشنبه آینده در قم برابر تیم گیتی پسند اصفهان انجام می‌شود، بار دیگر توان و انگیزه بسیار زیاد خود برای موفقیت در لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه های برتر کشور را نشان دهیم.
 
وی متذکر شد: ما فرصت خوبی داریم تا بعد از برتری در دیدار هفته هشتم برابر تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر، امیدوارم در هفته نهم نیز قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یعنی گیتی پسند را نیز شکست داده و به صدر جدول رده بندی لیگ برتر نزدیک شویم.
 
تیم فوتسال ماهان تندیس قم در چهارمین دیدار خارج از خانه خود از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس موفق شد تیم فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر را با نتیجه 6 بر 4 شکست داده و با 13 امتیاز فاصله خود با تیم‌های بالانشین لیگ برتر را کاهش دهد.
 
انتهای پیام/‌125
https://qomnews.ir/vdcfmjdy.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما