کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسوول دبیرخانه دین پژوهان کشور:

ابعاد قیام سیدالشهدا(ع) در دبیرخانه دین پژوهان تبیین می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 15 آبان 1392 ساعت 10:40

قم نیوز: مسئول دبیرخانه دین پژوهان کشور گفت: اساتید و محققان برجسته و عاشورا پژوه مباحث علمی جدید خود را در سلسله نشست های علمی دبیرخانه دین پژوهان ارائه می‌کنند.


به گزارش قم نیوز آیت پیمان، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: دبیر خانه دین پژوهان کشور در نظر دارد تا سلسله نشست‌های علمی عاشورایی را در دبیرخانه این مرکز برگزار کند.
 
مسئول دبیر خانه دین پژوهان کشور افزود: 4 نفر از اساتید و محققین برجسته حوزه و دانشگاه مباحث علمی و پژوهشی خود را در این نشست ها ارائه و به نقد و نظر حاضران و پژوهشگران پاسخ می دهند.
 
وی خاطر نشان کرد: هدف از این نشست‌ها تبیین ابعاد قیام سید الشهدا(ع) و ضرورت پرداختن به جنبه های اخلاقی و معنوی نهضت حسینی، است و اساتید و محققان برجسته و عاشورا پژوه مباحث علمی جدید خود را در  این سلسه نشست‌ها ارائه می کنند.
 
پیمان تصریح کرد: محمد جواد صاحبی رئیس انجمن ادیان و مذاهب حوزه علمیه درباره جلوه های مکارم اخلاقی در نهضت حسینی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی مهریزی استاد حوزه و دانشگاه و محقق عاشورا پژوه برجسته درباره آسیب های اخلاقی در پژوهش های عاشورایی و آیت الله شیخ محمد هادی یوسفی غروی استاد حوزه علمیه قم پیرامون نقش شیعیان در نهضت حسینی سخنرانی علمی می کنند.
 
مسئول دبیرخانه دین پژوهان کشور افزود: این نشست ها از پنجم تا هشتم محرم (19 آبان تا 21 آبان) همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا در دبیر خانه موسسه دین پژوهان واقع در میدان رسالت قم- بلوار سمیه جنب بانک کشاورزی پلاک 27 از ساعت 18 تا 19:30  برگزار و حضور در آنها برای عموم آزاد است.
 
انتهای پیام/ 125


کد مطلب: 16427

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/16427/ابعاد-قیام-سیدالشهدا-ع-دبیرخانه-دین-پژوهان-تبیین-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir