پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 16466
در چارچوب رقابت‌های دسته اول

خیرخواه نماینده داوران قم در تکواندوی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تکواندو استان قم از قضاوت داور قمی در پیکارهای این هفته از لیگ دسته اول تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.
خیرخواه نماینده داوران قم در تکواندوی کشور شد
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی، امروز اظهار کرد: معرفی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته‌های هشتم و نهم فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو صورت گرفت که از قم نیز یک داور یعنی سید علی خیرخواه برای قضاوت در دیدارهای این دو هفته انتخاب شده است.
 
وی با اشاره به نحوه برگزاری دیدارهای هفته‌های هشتم و نهم از دور رفت مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان کشور اضافه کرد: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که جدال مدعیان برای صعود به لیگ برتر تکواندو کشور است.
 
دبیر هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: این مسابقات در واقع هفدهمین دوره پیکارهای لیگ دسته اول تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور است که با عنوان جام آینده‌سازان المپیک به انجام می‌رسد و در نهایت از جمع تیم‌های حاضر در این دوره دو تیم به لیگ برتر راه می‌یابند.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برگزاری دیدارهای این دو هفته از دور رفت لیگ دسته اول برای امروز صورت گرفته است، ابراز داشت: رقابت مدعیان امروز پنجشنبه شانزدهم آبان ماه به میزبانی هیئت تکواندو استان تهران و در خانه تکواندو شهرک آزادی به انجام خواهد رسید.
 
آقایی در ادامه عنوان کرد: در هفته‌های هشتم و نهم از مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان باشگاه‌های کشور سیروس رضایی به عنوان سر ناظر رقابت‌ها حضور دارد در حالی که کمیته داوران فدراسیون اسامی 29 داور حاضر در این مسابقات را معرفی کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای این دو هفته از تهران، البرز، آذربایجان غربی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، مازندران، زنجان، همدان، سمنان، قم و گیلان هستند و به مدت یک روز جدال مدعیان صعود به لیگ برتر را قضاوت می‌کنند.
 
دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: بر این اساس ناصر باقری، ابوالقاسم حسن‌زاده، بهرام صادقی،‌ جمشید سهرابی، اصغر فتحی، رحیم صفای،‌ عباس محبی از تهران و محمد نوذری،‌ محمدکمال عباسی، پیمان ثابت، سید محسن جوادی‌نیا و سید حسین موسوی‌نیا از البرز در این هفته کار داوری رقابت مدعیان را عهده‌دار هستند.
 
وی عنوان داشت: همچنین بختیار نوروزی از اردبیل، یوسف نجفی‌زاده از آذربایجان غربی، یداله رضوانی، هادی ترکاشوند، سعید زمانی، مصطفی کبیری و سعید کروندی از اصفهان، محمدامین نامجو از سیستان و بلوچستان نیز در این هفته به قضاوت می‌پردازند.
 
آقایی بیان کرد: مهدی اسکندری، علی‌اصغر بای سرخی و منصور حدادی از مازندران، اصغر محمدی از زنجان، قربان دلشاد از همدان، مجید مولایی از سمنان، سید علی خیرخواه از قم و سیدمحمد رهبرهاشمی از گیلان دیگر قضاوت‌کننده‌ها در این دو هفته محسوب می‌شوند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcce0qs.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما