شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 16493
سرمربی تیم فوتسال نوجوانان ماهان تندیس قم:

سالن شهید حیدریان باید در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گرفت

قم نيوز : قم نیوز : سرمربی تیم فوتسال نوجوانان ماهان تندیس قم گفت: سالن ۲۰۰۰ نفری ورزشگاه شهید حیدریان قم برای برگزاری مسابقات فوتسال باید در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گرفت.
سالن شهید حیدریان باید در اختیار هیئت فوتبال قرار می‌گرفت
به گزارش قم نیوز، محمد قاسمی پس از قهرمانی تیمش در مسابقات فوتسال لیگ نوجوانان باشگاه‌های استان قم‏، اظهار کرد: در مسابقات امسال حداقل چهارتیم مدعی بودند و قهرمانی ما در این رقابت‌ها به آسانی به دست نیامد و این موفقیت حاصل کار جمعی مجموعه ماهان تندیس است.
 
وی  افزود: با توجه به حساسیت هفته‌های آخر، هیات فوتبال از داوران کارکشته و باتجربه خود که در مسابقات بزرگسالان به کار می‌گیرد، استفاده می‌کرد و سطح فنی مسابقات به مراتب نسبت به فصل گذشته بهتر بود.
 
قاسمی با انتقاد از این که سالن شهید حیدریان در اختیار هیئت فوتبال نیست افزود: گاهی اوقات ناهماهنگی بین سالن شهید حیدریان و هیات فوتبال جهت برگزاری مسابقات فوتسال، موجب اختلال در برگزاری مسابقات می‌شود و چه خوب بود که این سالن در اختیار هیات فوتبال و کمیته فوتسال قرار داشت.
 
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس در پاسخ به این سؤال که آیا تمام فعالیت‌های باشگاه فوتسال امید قم با نام ماهان تندیس انجام می‌شود یا خبر گفت: باشگاه امید در فوتسال و هندبال فعالیت می‌کند اما تنها تیم فوتسال نوجوانان آن زیر پوشش ماهان تندیس قرارگرفته و تیم فوتسال بزرگسالان آن در مسابقات امسال لیگ دسته اول استان قم با نام امید شرکت می‌کند.
 
قاسمی ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی باشگاه ماهان تندیس تصریح کرد: سال گذشته به عنوان نماینده استان در لیگ نوجوانان کشور از حمایت‌های مجموعه ماهان تندیس بهره‌مند شدیم و امیدواریم در مسابقات کشوری پیش رو نیز نماینده خوبی برای فوتسال قم باشیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcc10qs.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما