يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 16534
شهردار منطقه چهار قم:

بوستان نرگس قم به عنوان تنها بوستان بانوان توسعه می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از توسعه بوستان نرگس این استان به عنوان تنها بوستان بانوان خبر داد.
بوستان نرگس قم به عنوان تنها بوستان بانوان توسعه می‌یابد
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اعلام این خبر گفت: یک هکتار باقیمانده فضای داخلی بوستان نرگس به تملک شهرداری درآمده است.
وی افزود: با توجه به اینکه از مساحت 9 هکتاری بوستان نرگس که تنها بوستان بانوان استان قم است، یک هکتار آن در تملک افراد حقیقی قرار داشت و شهرداری و شورای اسلامی شهر قم پس از چند سال تلاش، موفق به تملک آن در سال گذشته شده بودند عملیات عمرانی این محدوده در پی سفارشات شهردار قم، جهت افزایش سرانه فضای سبز این بوستان و قرار دادن آن در اختیار بانوان، در دستور کار شهرداری منطقه چهار قرار گرفت.
نکونام اذعان داشت: این محدوده یک هکتاری از حدود یک ماه پیش و پس از تخریب بناها و سازه های قدیمی و سپس تسطیح، در اختیار واحد عمران منطقه قرار گرفت و پیمانکار مربوطه نیز با تلاش بی وقفه توانست که جدولگذاری محدوده را به پایان رسانیده و بستر را برای پیاده روسازی آماده سازد.
شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: با توجه به تملک 65 میلیارد ریالی این محدوده و بودجه اولیه پنج میلیارد ریالی جهت عملیات عمرانی که شامل سه هزار متر جدول سنگی، یک هکتار محوطه سازی با موزائیک پرسی و سنگ مصنوعی، خاکبرداری با حجم سه هزار مترمکعب، قلوه ریزی 2 هزار مترمکعب و هزار مترمکعب بتن ریزی برای فرش کف است، پیش بینی می شود که این فضای جدید با هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال جهت استفاده عموم بانوان استان به اتمام برسد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdci5waz.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما