دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 16572
معاون آموزش و پرورش قم:

ندای لبیک یا حسین(ع) دانش آموزان قمی طنین انداز شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گفت: برای ایجاد روحیه ظلم ستیزی در دانش آموزان، روز گذشته ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه در تمامی مدارس، همزمان با صدای زنگ، دانش آموزان ندای لبیک یاحسین(ع) سر دادند.
ندای لبیک یا حسین(ع) دانش آموزان قمی طنین انداز شد
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه ای، درباره فعالیت های دانش آموزی استان در ایام محرم اظهار کرد: در این ایام  در مدارس استان برنامه های متنوعی برگزار می شود.
 
معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش افزود: در استان 554 هیئت دانش آموزی وجود دارد که در این ایام برنامه هایی را اجرا می کنند.
 
وی تاکید کرد: 150 هیئت دانش آموزی شب ها همزمان با برپایی نماز مغرب و عشا، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی و پخش شام در بین دانش آموزان شرکت کننده در این شب ها فعالیت می کنند.
 
حمزه ای خاطرنشان کرد: روز قبل در تمام مدارس پسرانه به مناسبت پاسداشت مقام حضرت قاسم ابن حسن(ع) و همزمان در مدارس دخترانه به مناسبت ارج نهادن به مقام حضرت رقیه(س) برنامه هایی برگزار شد.
 
معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: روز قبل در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه عزاداری با حضور 5000 نفر از دانش آموزان برگزار شد.
 
وی گفت: برای ایجاد روحیه ظلم ستیزی در دانش آموزان، روز گذشته ساعت 10 و 15 دقیقه در تمامی مدارس، همزمان با صدای زنگ، دانش آموزان ندای لبیک یاحسین سر دادند.
 
حمزه ای تصریح کرد: از دوم محرم تا 11 محرم، روزانه 1000 دانش آموز دوره متوسطه اول در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر در برنامه های تدارک دیده شرکت می کنند.
 
معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در خصوص مسابقات در نظر گرفته شده برای دانش آموزان اظهار کرد: مسابقه پیامکی برای دانش آموزان ویژه این ایام در نظر گرفته شده است و ماسبقه بیرق نیز هر روز در حرم برگزار می شود.
 
وی درباره کارهای فرهنگی انجام شده از سوی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در هفته احیای امر معروف و نهی از منکر تراکت، پوستر و بنرهایی با مفاهیم امر به معروف و نهی از منکردر مدارس استان توزیع شد.
 
حمزه ای گفت: هر روز پیامک هایی در قالب احادیثی از معصومین(ع)، مضمامین امر به معروف و نهی از منکر به تمامی مدیران مدارس ارسال می شود.
 
معاون پروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش افزود: از فعالان عرصه امربه معروف و نهی از منکر در مدارس تقدیر می شود.
 
انتهای پیام/125
 
https://qomnews.ir/vdcaumn6.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما