دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 16615
برای آشنایی بیشتر زائران با فرهنگ حسینی

دوره آموزشی امام حسین(ع) شناسی در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: در ایام سوگورای سالار شهیدان، دوره آموزشی کوتاه‌ مدت امام حسین(ع) شناسی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
دوره آموزشی امام حسین(ع) شناسی در حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام سوگورای سالار شهیدان، دوره آموزشی کوتاه‌ مدت امام حسین(ع)  شناسی در 14 جلسه از روز یکشنبه، 26 آبان‌ماه در حرم مطهر برگزار می‌شود.
 
نسب شناسی و ولادت، ولادت تا امامت و امامت تا شهادت امام حسین علیه‌السلام، ‌بررسی ساختار مذهبی و اجتماعی کوفه در آستانه قیام سید‌الشهدا(ع)، سیره سیاسی و عملی امام در روز عاشورا،‌ آثار و پی‌آمد‌های  عاشورا، سبک زندگی فردی و اجتماعی اباعبد‌الله، امام حسین علیه‌السلام و قرآن، امام حسین علیه‌السلام  و عقل‌گرایی، امام حسین‌ علیه‌السلام  از منظر معصومین علیهم السلام، ‌جریان‌شناسی فکری معارضان عاشورا و فرهنگ سخنان حسینی از موضوعات مطروحه در این دوره کوتاه‌مدت است.
 
آیات عظام و حجج‌الاسلام نظری منفرد، محمد جواد طبسی، مهدی پیشوایی، نجم‌الدین طبسی، محمد جعفر طبسی، ‌رضا محمدی، رضایی اصفهانی، مصطفی‌پور،‌ محمد جواد طبسی، ‌اسکندری و کلباسی از اساتید این دوره هستند.
 
دوره کوتاه‌مدت امام حسین(ع) شناسی همه روزه رأس ساعت 18 در شبستان نجمه‌ خاتون حرم مطهر برگزار می‌شود و در پایان دوره به برادران و خواهران شرکت کننده در این دوره، در صورت حضور منظم و قبولی در آزمون کتبی، مدرک پایان دوره اهدا می‌گردد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 37175530 و 37175410 تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciwqaz.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما