سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 16649
با حضور مردم شهید پرور قم

یادواره ۶ هزار شهید استان قم در حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: یادواره ۶ هزار شهید استان قم و شهید مهدی زین الدین، شامگاه امروز با حضور گسترده مردم شهید پرور استان قم، در حرم فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
یادواره ۶ هزار شهید استان قم در حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد
به گزارش قم نیوز، یادواره 6 هزار شهید و سرداران استان قم و شهید مهدی زین الدین، فرمانده دلاور سپاه علی بن ابی طالب (ع)، هم زمان با سی و سومین سالگرد حماسه آزادسازی سوسنگرد، شامگاه امروز در حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد.
 
آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه قم، آیت الله محمد تقی یزدی، رییس شورای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام آشتیانی و احمد امیرآبادی، استاندار قم و جمعی از معاونان وی، فرمانده انتظامی استان قم، تولیت آستان کریمه اهل بیت (س)، مدیران ادارات و سازمان‌های قم، صادق خرازی و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم در این یادوار حضور داشتند.
 
آغازگر این برنامه که با حضور پر شور مردم قم و سربازان ارتش اسلام در 8 سال دفاع مقدس همراه بود، قرائت قرآن توسط  سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب، سپس درسخنانی، با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار کرد: شهداء انقلاب اسلامی حق بزرگی به گردن ما دارند زیرا با فداکاری و رشادت ایشان، انقلاب اسلامی حفظ شد.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب، افزود: در یادواره امسال، میزبان حجت الاسلام و المسلین علم الهدی هستیم که با شجاعت و صلابت و صراحت در دوران مختلف انقلاب به ویژه در ایام تیره و تار فتنه، در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای، خوش درخشیدند و مقدم ایشان را در کنگره شهدای استان قم گرامی می‌داریم.
 
آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد نیز در ادامه این جلسه، در سخنانی، با گرامی داشت یاد و خاطره 6 هزار شهید استان قم اظهار کرد: ما باید از خانواده شهداء خودمان درس مقاومت بگیریم. در این چند وقتی که روی خوش به آمریکا نشان دادیم، تحقیرهایی را انجام دادند که در طول تاریخ انقلاب انجام نداند. آن مردک با کمال جسارت می‌گوید مسکن‌هایی به ایران می‌دهیم! حال ما که 8 سال در مقابل دنیا مقاومت کردیم، باید کارمان به اینجا برسد که یک ناپاک بگوید مسکنی به این‌ها می‌دهیم و 3 بار بگوید گزینه نظامی همچنان روی میز است؟
 
آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: از یک کودک 3 ساله باید خجالت بکشیم که در مقابل دشمن ایستاد و ما نایستیم. امروزی که ما در مقابل آمریکا و اروپا و غرب و صهیونیست قرار گرفتیم، هیچ نقطه ای از دنیا نیست که مرگ بر آمریکا نگوید و پرچم این کشور را آتش نزند؟ ما پای این عزت ایستادیم و به اینجا رسیدیم و ذلت دشمن ما به اینجا رسیده است و حال با کمال گستاخی به ما بگوید می‌خواهیم به این‌ها یک مسکن بدهیم؟
 
امام جمعه مشهد تصریح کرد: امیدواریم مدیران نظام، جمله رهبر بصیر را نصب العین خود قرار دهند که فرمودند جلوتر بروید، این‌ها بدتر می‌کنند. البته ما از دست اندرکاران مذاکرات تشکر می‌کنیم زیرا خط قرمزهای ما را حفظ کردند اما دشمنان بدانند که ما آماده یک مقاومت بسیار قوی تر هستیم.
 
در ادامه این برنامه، خاطره گویی یکی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اجرا شد و سپس یکی از مداحان اهل بیت (ع) عصمت و طهارت، جمع حاضر را به فیض رساند.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcf1vdy.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما