يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : 16774
در دیداری دوستانه

صبای قم با مقاومت تهران مسابقه می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری دوستانه به مصاف مقاومت تهران می رود.
صبای قم با مقاومت تهران مسابقه می‌دهد
به گزارش قم نیوز، درحالی‌که مهلت نقل و انتقالات و تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال رو به پایان است تیم فوتبال صبای قم در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از شروع نیم‌فصل دوم به مصاف تیم مقاومت تهران می رود.
 
صبا چندی قبل اردویی را در جزیره کیش انجام داد و در این اردو یک بازی نیمه‌تمام با تیم فولاد خوزستان برگزار کرد تا صمد مرفاوی سرمربی جدید این تیم با شاگردانش بیشتر آشنا شود.
 
صبا که نیم‌فصل اول را با رده نازل دوازدهم به پایان برد امیدوار است با کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم خود را از جمع تیم‌های پایین جدولی جدا کند و رتبه خود را تک رقمی‌کند.
 
صمد مرفاوی نیز که جانشین محمد مایلی کهن در نیمکت صبا شده تلاش می‌کند نیم‌فصل خوبی با صبا  داشته باشد و پاسخ منتقدان خود را با کسب نتایج خوب و پیروزی در بازی‌های آینده بدهد.
 
صبا در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ برتر ، روز جمعه هفته جاری در بندر انزلی میهمان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است و کسب پیروزی در بازی با ملوان می‌تواند یک شروع رویایی برای مرفاوی و تیمش باشد.
 
مسابقه دوستانه صبا و مقاومت تهران پیش درآمدی بر بازی خارج از خانه با ملوان است و به نوعی مشخص‌کننده ترکیب بازی صبا و ملوان است و در این میان، اگر بازیکنان مورد نظر صبا با این تیم قرارداد ببندند در بازی با مقاومت نیز از آن ها استفاده می‌شود.
 
دیدار تیم‌های صبای قم و مقاومت تهران از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 3 آذر در صبا شهر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdceef8z.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما