سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 16858
فرمانده سپاه قم:

مدیران کشور فرهنگ بسیجی را سرلوحه کارشان قرار دهند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: لازم است همه مسئولان و مدیران کشور فرهنگ بسیجی را سرلوحه کارهایشان قرار دهند تا به موفقیت برسند.
مدیران کشور فرهنگ بسیجی را سرلوحه کارشان قرار دهند
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد بعد از ظهر دیروز در همایش گرامیداشت هفته بسیج که به همت شهرداری قم در سالن بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به عنوان یک تفکر، آرمان و عقیده در میان اقشار گوناگون نفوذ کرده و فرهنگی برگرفته از اسلام ناب را به وجود آورده است.
 
وی افزود: آنچه در واقعه عاشورا اتفاق افتاد و امام حسین(ع) و یاران باوفایش در مقابل جبهه باطل با قامتی استوار ایستادند و زیباترین صحنه را در سال 61 هجری آفریدند همین فرهنگ ناب است.
 
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه حضرت زینب کبری(س) ایستادگی، عزت و اوج ارزش‌ها را مشاهده کردند و پس از آن فرمودند جز زیبایی چیزی نمی‌بینم، عنوان داشت: کسانی که می‌خواهند از چشمه عاشورا سیراب شوند باید به این جریان عظیم تاریخی بپیوندند.
 
وی ادامه داد: همان‌طور که امام حسین(ع) صحنه‌ای عظیم را در مقابل جبهه باطل خلق کرد تا آنها انحراف صدر اسلام را نهادینه نکنند امروز هم انقلاب اسلامی عنایتی الهی است که نصیب ملت ایران شده تا جبهه باطل نتواند خود در کفه برتر ترازوی قدرت بر جهان حکم‌فرمایی کند.
 
مهدوی‌نژاد ایستادگی در برابر تمام قدرت‌های دروغین شرق و غرب توسط انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) را تبلور فرهنگ عاشورا در دوران معاصر دانست و تاکید کرد: بسیجیان و همه اقشار باید با تأسی به فرهنگ امام حسین(ع) در مسیری که در پیش گرفته‌اند، حرکت کنند.
 
فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر حاکم شدن تفکر بسیجی و اعتقاد به هدف بر همه امور بیان داشت: هر مسئول و مدیری باید این اندیشه را در خود تقویت کند تا بتواند به موفقیت برسد؛ زمانی که شهید رجایی در سازمان ملل پاهای مجروح خود را به جهانیان نشان داد، هیمنه دشمنان را شکست و امام راحل از ایشان تجلیل کردند ولی فردی مانند بنی‌صدر به او گفت آبروی نظام را برده‌اید.
 
وی افزود: کسانی که پشت میز مدیریت می‌نشینند؛ باید به آن روزهایی بیندیشند که بسیجیان بدون هیچ امکاناتی در مقابل انواع سلاح‌های دشمنان ایستادند یا آن روزهایی را به خاطر بیاورند که امام راحل در سال 42 بدون هیچ پشتیبان و یار قابل توجهی در مقابل همه کفر ایستادگی کردند.
 
مهدوی‌نژاد با بیان اینکه فرهنگ اسلامی بسیج در دوران دفاع مقدس بارها عامل پیروزی رزمندگان شد، تصریح کرد: استقبال گسترده مردم و بسیجیان از رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌ها و سفرهای گوناگون نشان‌دهنده نهادینه‌شدن ارتباط میان امام و امت است.
 
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: اگر روزی برای خرید سلاح مشکل داشتیم امروز موشک‌های ایرانی خواب را از چشم سردمداران رژیم صهیونیستی ربوده است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdch66nz.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما