چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 16897
برای حضور در لیگ دسته اول

کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای کادر فنی و مدیریت تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم برای حضور موفق در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، تیمی که از چند سال قبل پایه‌گذاری آن انجام شده اکنون قرار است با نام ماهان تندیس به عنوان نماینده فوتبال بانوان استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور یابد و از اعتبار ورزش بانوان قم نیز دفاع کند.
 
همچنین تیم فوتبال بانوان قم با حمایت‌های مدیریت مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد، لیگی که رقابت‌های آن رسماً از نیمه دوم آذرماه سال‌جاری با حضور تیم‌های شرکت کننده آغاز می‌شود.
 
بر همین اساس کادر مدیریت و فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شد و این تیم در راس خود سمیه تیموری را به عنوان مدیر، سمیه دوستدار را به عنوان سرپرست و آمنه رسولی را به عنوان سرمربی قرار داده است.
 
نگاهی به حضور تیم بانوان ماهان تندیس قم در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های اخیر در ورزش قم رخ داده و نگاه بسیار ویژه و دلسوزانه مسئولان ورزش قم را نشان می‌دهد توجه به پیشرفت و توسعه روزافزون ورزش بانوان قم در رشته‌های مختلف است.
 
این نگاه حمایتی موجب شده است تا بانوان قمی به این باور برسند که می‌توانند علاوه بر حضور در ورزش همگانی به منظور افزایش سطح سلامتی خود در ورزش قهرمانی نیز با بروز توانمندی و قابلیت‌های خود برای ورزش قم و حتی کشور افتخار‌آفرین شوند.
 
علاوه بر رشته‌های رزمی که قم مهد آن‌ها محسوب می‌شود و بانوان قمی نیز علاقه زیادی به آن‌ها نشان می‌دهند، رشته‌های توپ و توری نیز جایگاه ویژه‌ای در بین بانوان قمی علاقه‌مند به ورزش دارند و یکی از این رشته‌های پرمخاطب و پرطرفدار فوتبال و حتی فوتسال است.
 
حمایت از بانوان قمی برای حضور در رشته‌های فوتبال و فوتسال موجب شده است تا قم فراتر از انتظار در این 2 رشته رشد و پیشرفت کند و با پشت سر گذاشتن مدارج ترقی اکنون به جایگاهی برسد که در تیم‌های ملی دارای نماینده باشد.
 
حضور سه بانوی فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان در مراحل مقدماتی و نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا موجب شد تا همگان به این باور برسند که قم در فوتبال بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 
اکنون نیز تلاش‌ها در حال انجام است تا تیمی با حضور بانوان فوتبالیست قمی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور یافته و با تیم‌های مطرح این رشته ورزشی از استان‌های مختلف همچون لیگ آقایان به رقابت بپردازد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdca0an6.49nio15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما