شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 1694
شهردار قم:

ایثار و شجاعت دلاورمردان جنگ به نسل آینده منتقل شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر ادامه راه شهدا‌ و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به آیندگان تاکید کرد.
ایثار و شجاعت دلاورمردان جنگ به نسل آینده منتقل شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم پاسداشت مقام و ارج نهادن به تلاش و از خودگذشتگی شهدا را وظیفه‌ای سنگین و ماندگار برشمرد.

وی افزود: آرامش، امنیت و سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی ‌مرهون رشادت و دلاور مردی شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و همه وظیفه داریم که راه این عزیزان را ادامه دهیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: نسل امروز باید بداند چه کسانی از این سرزمین دفاع کردند و چگونه با تقدیم جان و مال خود زیباترین صحنه‌ها را خلق کردند چنانکه سرزمین ایران هنوز این صحنه‌ها را در دل خود ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه ایثار و شجاعت دلاورمردان جنگ باید به نسل آینده منتقل شود، از شهادت به عنوان رمز سعادت و ماندگاری یاد کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس آنچه در تاریخ در رابطه با از خود‌گذشتگی‌ها و ایثار می‌خواندیم به صورت ملموس درآمد.

دلبری با بیان اینکه رویکرد منظر شهری باید به سمت جهاد و شهادت باشد تاکید کرد: خاطرات زیادی از دوران جنگ تحمیلی وجود دارد که این خاطرات باید بیش از پیش در بین نسل جوان مطرح شود و مسئولان کاری کنند تا شرمنده شهدا، ‌خانواده شهدا ‌و ایثارگران نشویم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قم نیز در این دیدار با بیان اینکه مسئولان بنیاد شهید خادمان خانواده شهدا‌ و ایثارگران هستند، گفت: شهیدان انسان‌هایی آسمانی هستند که خالصانه و صادقانه در راه احیای حاکمیت ارزش‌ها در این آب و خاک جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

محمد‌کاظم پور‌امینی افزود: ما به عنوان وارثان این اسطوره‌های نیک‌اندیش وظیفه داریم در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.9b8urhb0aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما