شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 16962
با حضور بسیجیان شرکت آب و فاضلاب قم صورت گرفت

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شیخان

قم نيوز : قم نیوز: مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده سازمان بسیج کارمندی استان قم با تقدیر از بسیجیان پیشکسوت و عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدای شیخان برگزار شد.
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شیخان
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، فرمانده سازمان بسیج کارمندی استان قم در این مراسم که با حضور معاون امور مشترکین، مدیران و بسیجیان شرکت آب و فاضلاب استان و فرمانده حوزه 3 بسیج اداری برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از فعالیت‌های پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: پایگاه بسیج آبفای قم از جمله پایگاه‌های نمونه در سطح استان است که مورد تقدیر قرار گرفته است.
 
مهدی بوالحسنی  با اشاره به شاخصه‌های سنجش پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: رویکرد بسیجی مدیر عامل، بسیجیان پرشور و اقدامات صورت گرفته، پایگاه‌ بسیج شرکت آب و فاضلاب را به یکی از پایگاه‌های برتر در ارزیابی‌ها تبدیل کرده است.
 
وی گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری ایثارگری‌های بسیجیان غیور در هشت سال جنگ تحمیلی را ضروری دانست و افزود: فراموشی رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های هشت سال دفاع مقدس بی انصافی است.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه همه روزها باید به نام بسیج باشد خاطرنشان کرد: امروز هر آنچه داریم از برکات وجود بسیجیانی است که آن حماسه‌ها را خلق کردند.
 
ایران در مذاکرات هسته‌ای با دنیا روبروست

 
فرمانده سازمان بسیج کارمندی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای 1+5 با ایران گفت: در این مذاکرات ایران در یک سو و تمام دنیا در سوی دیگر قرار دارند و در اصل این مذاکرات ایران + دنیا است.
 
وی با اشاره به حساسیت‌های غیر موجه غرب بر روی فعالیت‌های هسته‌ای ایران تاکید کرد: این حساسیت‌ها به همان ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیجیان ما بر می‌گردد که درس آموخته مکتب عاشورا و کربلا هستند.
 
فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در ادامه این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه پرداخت و حضور بسیجیان در مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان تهران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور فعال بسیجیان در مراسم مختلف را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.
 
همچنین در این مراسم با حضور فرمانده سازمان بسیج کارمندی سپاه علی بن ابیطالب(ع) و فرمانده حوزه 3 بسیج اداری با اهدا لوح تقدیر و هدیه از پیشکسوتان بسیجی شرکت آب و فاضلاب استان قم قدردانی شد.
 
بسیجیان شرکت آب و فاضلاب استان پس از این مراسم به گلزار شهدای شیخان رفتند و مزار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdxn0f.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما