شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 16964
روزهای 12 تا 14 دی ماه در میانه

کشتی‌گیران قمی به مسابقات نوجوانان کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیران قمی یک ماه دیگر در هشت وزن پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
کشتی‌گیران قمی به مسابقات نوجوانان کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در حالی برگزار می‌شود که فدراسیون کشتی اعلام کرده این پیکارها صادر کننده مجوز به نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان است.
 
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی کشورمان و اعلام آن به هیئت‌های استانی قرار است رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور روزهای دوازدهم تا چهاردهم دی ماه به میزبانی شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی برگزار شود.
 
البته از سوی فدراسیون کشتی بخشنامه و شرایط برگزاری این رقابت‌ها نیز اعلام شده که بر این اساس رقابت مدعیان کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم و بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.
 
کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1375 تا دهم دی ماه سال 1377 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند و البته فرنگی‌کاران متولد یازدهم دی ماه سال 1377 تا دهم دی ماه سال 1378 که یک سال کوچک‌تر محسوب می‌شوند نیز با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات حضور پیدا کنند ولی کشتی‌گیرانی که صغر سن گرفته باشند فقط با تاریخ تولد اولیه می‌توانند برای حضور در این پیکارها آمادگی خود را اعلام کنند.
 
از سوی دیگر هر استان مجاز است با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کند اما شهر میزبان می‌تواند با دو تیم به میدان بیاید در حالیکه امتیازات آنان جداگانه محاسبه خواهد شد ضمن اینکه وزن کشی پنج وزن نخست یعنی 42، 46، 50، 54 و 58 کیلوگرم روز پنجشنبه دوازدهم دی ماه و مسابقات این اوزان روز جمعه سیزدهم دی انجام می‌شود.
 
همچنین وزن‌کشی پنج وزن دوم یعنی اوزان 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم روز جمعه سیزدهم دی ماه به انجام می‌رسد و کشتی‌گیران این اوزان رو شنبه چهاردهم دی ماه بر روی سه تشک در سالن محل برگزاری مسابقات به میزبانی شهرستان میانه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
 
کشتی‌گیران نوجوان استان قم در حالی راهی این رقابت‌ها می‌شوند که در پایان به نفرات نخست تا سوم این مسابقات حکم و مدال اهداء خواهد شد، ضمن اینکه به سه تیم برتر این مسابقات کاپ قهرمانی اهداء می‌شود و معرفی و تجلیل از فنی‌ترین کشتی‌گیر برابر جدول مسابقات، مربی نمونه توسط کمیته اجرائی، تیم اخلاق با نظر میزبان و کمیته اجرائی نیز صورت خواهد گرفت.
 
نکته مهم و حائز اهمیت برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی شهرستان میانه استان آذربایجان غربی این است که حداقل چهار و حداکثر هشت کشتی‌گیر برتر هر وزن این مسابقات با نظر کادر فنی مجوز حضور در مسابقات نهائی انتخابی تیم ملی نوجوانان را کسب خواهند کرد.
 
بر این اساس تمام هیئت‌های کشتی استان‌های مختلف کشور باید نسبت به اعلام اسامی کشتی‌گیران خود حداکثر تا هفتم دی ماه به هیئت کشتی استان میزبان اقدام کنند زیرا هزینه‌های اسکان و تغذیه تیم‌ها برابر آمار اعلام شده بر عهده کشتی استان آذربایجان شرقی خواهد بود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfj1dy.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما