پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : 17139
در آغاز دور برگشت لیگ برتر نوجوانان کشور

صبا در قم از شموشک گلستان میزبانی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در آغاز دور برگشت لیگ برتر نوجوانان کشور در قم میزبان شموشک گلستان است.
صبا در قم از شموشک گلستان میزبانی می‌کند
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتبال لیگ برتر رده سنی نوجوانان کشور پس از دو هفته وقفه از روز جمعه هفته جاری وارد دور برگشت خود می‌شود و در آن تیم نوجوانان صبای قم در خانه حریفی قدرتمند به نام شموشک گلستان را پیش رو دارد.
 
صبا که در نیم‌فصل اول با نمایشی ضعیف در انتهای جدول 8 تیمی گروه خود قرار گرفت، 7 هفته فرصت دارد تا مانع از سقوط خود به دسته پایین تر شود.
 
شاگردان عباس رحمانی در نیم‌فصل نخست از 7 بازی، یک پیروزی، یک تساوی و پنج شکست کسب کردند و در نهایت در انتهای جدول گروه قرار گرفتند اما آن ها این فرصت را دارند که در نیم‌فصل دوم ، امتیازات از دست رفته را جبران کنند و از خطر سقوط رهایی یابند.
 
دیدار رفت دو تیم در گرگان با پیروزی سه بر صفر شموشک خاتمه یافت اما بازیکنان صبا امیدوارند بتوانند با کسب پیروزی در بازی روز جمعه، اولین گام را در دور برگشت محکم بردارند و برای رهایی از قعر جدول همت خود را به کار گیرند.
 
صبا در این مسابقه محروم و مصدوم ندارد گرچه علیرضا کرم گنجه هافبک چپ این تیم با مصدومیتی جزئی روبروست و ممکن است شرایط بازی در برابر حریف گرگانی را پیدا نکند.
 
صبا در نیم‌فصل دو بازیکن جدید به تیمش اضافه کرده که شامل یک مهاجم مازندرانی بهنام فرزین داوودی و یک هافبک میانی قمی بهنام مصطفی خوشدل هستند و برای کاهش مشکلات صبا در خط حمله و هافبک صبا جذب شده‌اند.
 
تیم نوجوانان صبا در دور رفت 4 امتیاز کسب کرد و تنها 2 گل به ثمر رساند تا عملکرد ضعیفی در دور رفت داشته باشد اما بازیکنان آینده دار این تیم باید برای تغییر معادلات و فرار از سقوط ، تلاش بیشتری به کار گیرند.
 
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شموشک گلستان از ساعت 14 روز جمعه 15 آذر در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و تماشای آن برای عموم رایگان است.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcao6n6.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما