سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 17585
توسط مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران

برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران تشریح شد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران برنامه‌های فرهنگی مذهبی این هفته مسجد مقدس جمکران را تشریح کرد.
برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران تشریح شد
به گزارش قم نیوز، حسین طالب علی امروز به تشریح برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از ساعت 19:30 امشب با قرائت قرآن توسط استاد حجت‌الاسلام معتمدی آغاز خواهد شد و در ادامه یکی از کارشناسان واحد ارشاد و راهنمایی به بیان احکام خواهد پرداخت.
 
وی ادامه داد: سخنران مراسم امشب حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی است و در ادامه مراسم پرفیض دعای توسل با نوای مداح اهل‌بیت (ع) حاج مهدی سلحشور و با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) برگزار خواهد شد.
 
مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران در ادامه به تشریح برنامه‌های پنجشنبه شب این مکان مقدس پرداخت و گفت: مراسم شانزدهیمن روز از ماه صفر از ساعت 18 با قرائت قرآن کریم توسط استاد مرتضی معصومی آغاز شده و در ادامه زیارت وارث قرائت خواهد شد.
 
طالب‌علی ادامه داد: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری است که به تبیین حقوق امام زمان (ع) خواهد پرداخت و حجت‌الاسلام سید محمد جوادی دعای پر فیض کمیل را زمزمه خواهد کرد.
 
وی افزود: برنامه دعای ندبه این هفته همزمان با طلوع آفتاب با مداحی سید علی حسین‌نژاد قرائت خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfttdy.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما