کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران

ویژه برنامه‌های دهه آخر صفر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد

خبرگزاری فارس , 1 دی 1392 ساعت 12:10

قم نیوز: به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ویژه برنامه‌های سوگواری دهه آخر ماه صفر به‌ویژه اربعین حسینی و ایام شهادت رسول مکرم اسلام (ص)، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) در مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی و اعلام شد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: این ویژه برنامه‌ها از بیستم ماه صفر هر روز از ساعت هفت صبح با سخنرانی مذهبی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام ضیایی، محمدپور و واضحی اجرا می‌شود.
 
حسین طالب‌علی افزود: این برنامه‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با سخنرانی مذهبی توسط حجت‌الاسلام فرحزاد و نبوی دنبال می‌شود و مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) از جمله حاج عباس حیدرزاده، سید رضا تحویلدار به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌پردازند.
 
وی با اشاره به برنامه‌های شبانگاهی مسجد مقدس جمکران در دهه سوم ماه صفر گفت: هر شب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم مرثیه‌خوانی و سخنرانی مذهبی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مداحی سید علی حسین‌نژاد و حاج حسن شالبافان انجام خواهد شد.
 
طالب‌علی در مورد ویژه برنامه‌های ایام شهادت حضرت ختمی مرتبت(ص)، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: برنامه‌های مذهبی این روزهای غم بار از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام بیگدلی و مداحی حاج حسین حقی، سید علی حسین‌نژاد و احمد خلف‌زاده آغاز می‌شود.
 
مسئول اداره اخبار و رسانه مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه ویژه اربعین حسینی در این مکان مقدس خاطرنشان کرد: حرکت مردم شهر مقدس قم در روز اربعین از ساعت 13 با اجتماع هیئت‌ها آغاز خواهد شد و ساعت 13:30 با ورود هیئت‌ها به صحن امام رضا(ع) و ایوان آئینه عزاداران به حضرت معصومه (س) تسلیت خواهند گفت و پس از زیارت اربعین از مسیر خیابان ارم و بلوار پیامبر اعظم (ص) شاهد حرکت مردم قم به سمت مسجد مقدس جمکران خواهیم بود.
 
انتهای پیام/125


کد مطلب: 17753

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/17753/ویژه-برنامه-های-دهه-آخر-صفر-مسجد-مقدس-جمکران-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir