سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 17794
از سوی آستان مقدس قم

برنامه‌های دهه سوم ماه صفر اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: از سوی آستان مقدس قم ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه سوم صفر اعلام شد.
برنامه‌های دهه سوم ماه صفر اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در دهه سوم صفر 1435 بعد از نماز صبح،‌ آیین «نیایش صبحگاهی» توسط حجت‌الاسلام ضیایی و جوادی و برنامه «در سوگ آفتاب» همه روزه ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی و مومنی برگزار می‌شود.
 
در پنج روز نخست آیین «در سوگ آفتاب»،‌ قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام محمدی و در پنج روز دوم این دهه قرائت زیارت نبی اکرم اسلام، امام حسن و امام رضا (ع) توسط حجت‌الاسلام شهیدی و مداحی حسن اسدالهی برگزار می‌شود.
 
برگزاری آیین «غروب سرخ» همه روزه ساعت 16 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی و صادقی واعظ با مداحی آقایان مهدی حیدرزاده و مجید دلشاد از دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در دهه سوم صفر است.
 
بر مبنای این گزارش آیین سوگواری شب‌های ماتم نیز در پنج شب نخست با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و در پنج شب دوم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) حاج عباس حیدرزاده، اسلام میرزایی،‌ جواد اشعری و مسعود زمانی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.
 
در دهه سوم صفر هر شب یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته بعد از آیین سخنرانی و سوگواری‌ در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkqnz.23nqwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما