سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 17798
در پیام مشترک مدیر حوزه علمیه و تولیت‌های حرم مطهر و جمکران مطرح شد

تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی بین‌الحرمین قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه، تولیت حرم حضرت معصومه (س) و تولیت مسجد مقدس جمکران در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی بین‌الحرمین قم در اربعین حسینی تقدیر کردند.
تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی بین‌الحرمین قم
به گزارش قم نیوز، در این پیام مشترک که به امضای حضرات آیات حسینی‌بوشهری، سعیدی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان رسیده، آمده است: اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از همان آغاز و در طول تاریخ و پهنه جغرافیای انسانی را در نوردیده و پیوسته نقطه عطف در تجدید بیعت ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با خون‌های به ناحق ریخته شهیدان گلگون کفن کربلا و سید و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) بوده است.
 
در ادامه این پیام آمده است: حرکت میلیون‌ها صاحبدل عاشق و دلداده شیدا با پای پیاده و از فاصله دور به سمت بارگاه مطهر سید شهیدان رسم دیرین شناخته شده‌ای است اما آنچه امروز با اراده و همت صدها هزار دلباخته عاشق در قم شهر خون و قیام و پایگاه عظیم تشیع رقم خورد چشم هر بیننده‌ای را خیره ساخته و حرکت امت ولایتمدار و دوستدار اهل‌بیت (ع) از حرم کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به سوی مسجد مقدس جمکران و با هدف عرض تسلیت و ارادت به ساحت قدسی قطب عالم امکان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه همگان را به حیرت واداشت و ارادت قلبی امتی حسینی را به منصه ظهور رسانید.
 
در بخش دیگری از این پیام آمده است: هر چند زبان‌ها در توصیف و سپاسگزاری از این حضور پرشور که مسلماً در تاریخ ماندگار خواهد بود ناتوان است لیکن فرض می‌دانیم مراتب تقدیر و سپاس خود را به دلیل این عزم جمعی و حضور وصف‌ناپذیر به محضر یکایک عزیزان به خصوص حضور فوق‌العاده و چشمگیر بانوان پاک‌سرشت که در خلق این حماسه معنوی ایفاگر نقش بودند، اعلام کنیم.
 
در این پیام آمده است: امید است عزاداری بزرگ اربعین حسینی و عرض ارادت به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان از همه ارادتمندان مقبول درگاه ذات اقدس ربوبی و مورد رضایت قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) قرار گرفته و سعی همگان مشکور و عموم عزاداران ماجور باشند. 
 
در پایان لازم می‌دانیم از عنایت ویژه مراجع عظام و جامعه محترم مدرسین، حوزه علمیه، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، شهرداری و دستگاه‌هایی که در خدمت این حرکت عظیم مردمی تلاش خالصانه داشتند به خصوص استانداری، سپاه، هیئت‌های مذهبی، نیروی انتظامی، اصناف و ... صمیمانه تشکر و سپاسگزاری کنیم. توفیق همگان را در خدمت به آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و تعظیم شعائر الهی در همه زمان‌ها و فرصت‌ها از درگاه احدیت خواستاریم.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbwzb8.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما